Przetargi.pl
„Dostawa 600 ton soli drogowej dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Hrubieszowie

Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 962 091 , fax. 846 962 595
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 962 091, fax. 846 962 595
    REGON: 95037164300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdh.hrubieszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa 600 ton soli drogowej dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Hrubieszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 600 ton soli drogowej luzem z antyzbrylaczem dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w Powiatowym Zarządzie Dróg. Wymagania jakościowe względem dostarczanej soli drogowej: a) Uziarnienie max. 60% poniżej 1mm i max. 10% powyżej 8mm; b) Skład chemiczny: • NaCl min 90% • SO-2 maz. 3% • H2O max. 3% • Antyzbrylacz K4Fe(Cn)4 – 25 mg/kg • Części nierozpuszczalne w wodzie max. 8% Dostarczona sól musi posiadać odpowiednie zaświadczenie podmiotu do kontroli jakości, potwierdzające, że odpowiada ona obowiązującym normom oraz, że jest dopuszczona do stosowania na drogach – opinia Techniczna wydana przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów oraz Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonej soli drogowej; Sól drogową należy dostarczyć własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Baza Materiałowa w Werbkowicach w dni robocze. Wskazana w formularzu ofertowym łączna cena dostawy brutto obejmuje wszelkie koszty związane z zakupem, załadunkiem, transportem do Bazy Materiałowych w Werbkowicach, rozładunkiem oraz podatkiem VAT; Wykonawca do każdej faktury zobowiązany jest do dostarczenia orzeczenia jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, • gwarancjach bankowych • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t. j. Dz. U. 2018 poz. 110 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, na rachunek bankowy Nr konta: 25 9610 0002 2009 0062 5434 0003 z dopiskiem „Wadium – przetarg na Dostawę soli drogowej na potrzeby PZD Hrubieszów”. Za termin wniesienia wadium przyznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww., formie powinno być wystawione na: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, o których mowa w pkt 2, z treści poręczeń i gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - kwoty określonej w poręczeniu/gwarancji, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku , gdy: • odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, • zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25aust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1; 2. Pełnomocnictwo; 3. Klauzula informacyjna RODO - Załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach