Przetargi.pl
Dostawa 5 sztuk kopiarek laserowych czarno - białych oraz objęcie ich obsługą serwisową dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A 65A
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
    REGON: 01061308300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 5 sztuk kopiarek laserowych czarno - białych oraz objęcie ich obsługą serwisową dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń fabrycznie nowych cyfrowych kopiarek laserowych czarno-białych z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego (dalej: Sprzęt) do Biur Powiatowych i Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz objęcie ich obsługą serwisową (dalej: Serwis). 2. Rzeczowy i ilościowy zakres zamówienia: (ilość - 5 sztuk) Cyfrowa kopiarka laserowa czarno-biała z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego o parametrach technicznych: 2.1. Parametry techniczne: 1) prędkość skanowania, kopiowania, drukowania: nie mniej niż 75 kopii/minutę dla formatu A4 2) format kopii minimum: od A5 do A3 3) obsługa papieru o gramaturze minimum od 60 do 216 g/m2 4) łączna pojemność podajników (bez podajnika ręcznego) minimum 4500 arkuszy A4 o gramaturze 75 g/m2 5) taca odbiorcza min. 2000 arkuszy 6) zmniejszenie/powiększenie: min. 25-400% 7) rozdzielczość drukowania - 1200 x 1200 dpi 8) automatyczny dwustronny podajnik oryginałów o pojemności min. 100 ark. o gramaturze 75 g/m2 9) czas wydruku pierwszej strony nie więcej niż: 3,6 sek 10) drukowanie sieciowe dwustronne 11) dysk twardy min 160 GB 12) pamięć 2 GB 13) karta sieciowa 1 Gbit 14) skanowanie sieciowe z szyby i ADF - kolorowe, dwustronne 15) skanowanie do pliku PDF, JPG, TIFF 16) skanowanie do pliku w formacie PDF przeszukiwany lub nieodpłatne dołączenie 50 licencji na oprogramowanie OCR w języku polskim w wersji wydanej w 2012 lub 2013 roku 17) skanowanie do sieciowego serwera pliku, skanowanie do e-maila 18) zdalne zarządzanie i monitorowanie urządzenia poprzez sieć LAN 19) funkcje wykończenia prac: zszywanie jedno- i wielopunktowe, zszywanie min 50 arkuszy, dziurkowanie dwuotworowe. 20) dodatkowe materiały eksploatacyjne, które Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem: zszywki do urządzeń w ilości nie mniejszej niż 15 000 sztuk do każdej kopiarki, razem nie mniej niż 75 000 sztuk. 21) gwarancja producenta: min. 24 miesiące od daty zakupu. 2.2. Warunki utrzymania powyższych urządzeń: 1) Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać urządzenia określone w rozdziale III punkt 2.1. siwz w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych z specyfikacją producenta, przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 2) Do obowiązków Wykonawcy w ramach opłaty okresowej należy usuwanie awarii Sprzętu, dostarczanie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (toner, bęben) oraz niezbędnych części zamiennych na własny koszt. 3) Do obowiązków Wykonawcy nie należy dostarczanie papieru oraz zszywek. Zamawiający używa papieru o następującej jakości: od 60 do 216 g/m2, białość 161 dpi oraz 146 dpi. Wykonawca oświadcza, że jest to papier właściwy do zaoferowanego Sprzętu. 4) Wykonawca w ciągu 24 godzin od chwili poinformowania go przybędzie do miejsc dostaw Sprzętu w Biurach Powiatowych i Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR i podejmie czynności mające na celu usunięcie usterek. Zgłoszenia do Wykonawcy mogą być dokonywane drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną. Numery kontaktowe stron Umowy zostały ujęte w załączniku nr 3 do Umowy. 5) Zamawiający obowiązany jest zapewnić Wykonawcy dostęp w godzinach od 08:30 do 15:00 każdego dnia roboczego do Sprzętu w celu realizacji czynności objętych umową/zamówieniem. 6) Obsługa serwisowa Sprzętu może być dokonywana wyłącznie przez Wykonawcę, który ma autoryzację na sprzedaż i serwis zamawianego Sprzętu, chyba że warunki gwarancji przewidują inną możliwość wykonywania napraw objętych gwarancją. 7) W razie nie usunięcia usterek Sprzętu w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia, Wykonawca dostarczy zastępcze urządzenie najpóźniej czwartego dnia po dniu zgłoszenia o zbliżonych parametrach technicznych na okres wykonywania naprawy. 8) Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w postaci opłaty miesięcznej. Opłata ta obliczana będzie jako iloczyn liczby wykonanych kopii przy użyciu Sprzętu oraz stawki za jedna kopię, określonej w ofercie. 9) W celu ustalenia opłaty miesięcznej Wykonawca będzie odczytywać stan licznika Sprzętu najpóźniej w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca w obecności pracownika Zamawiającego. Odczyt będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. 2.3. Dostawa urządzeń: 1) Termin dostawy Sprzętu - do 30 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 30 listopada 2013 r. 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i uruchomić Sprzęt w lokalizacjach podanych niżej: 1 BP Świdnik z/s w Piaskach, 21-050 Piaski ul. Lubelska 80 1 sztuka 2 BP Janów Lubelski, 23-300 Janów Lubelski ul. Ulanowska 61 1 sztuka 3 Lubelski Odział Regionalny, 21-003 Elizówka 65A, Ciecierzyn 3 sztuki 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsc dostaw w obrębie woj. lubelskiego, nie później niż trzy dni po podpisaniu umowy (Wykonawca rozpocznie dostawy po ostatecznej deklaracji miejsc dostaw lub po upłynięciu trzech dni od podpisania umowy). 3. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony Sprzęt / materiały eksploatacyjne: a) są niezgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia lub nie są kompletne, b) posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, c) posiadają ślady wcześniejszego użytkowania, d) są niekompatybilne z urządzeniem, do którego są przeznaczone, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości Sprzętu / materiałów eksploatacyjnych, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza termin dostarczenia Sprzętu / materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 4. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. Zamówienie poniżej 130 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie żąda

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach