Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-134 Kraków, ul. Zarzecze
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (12)6399250 , fax. (12)6399259
- Data zamieszczenia: 2018-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
ul. Zarzecze 106
30-134 Kraków, woj. małopolskie
tel. (12)6399250, fax. (12)6399259
REGON: 350132584 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 5 szt. spektrometrów promieniowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: Zadanie A – Dostawa 1 szt. spektrometru promieniowania gamma. Zadanie B – Dostawa 1 szt. spektrometru promieniowania gamma i neutronowego. Zadanie C – Dostawa 3 szt. spektrometrów promieniowania gamma. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 24 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca nieodpłatnie będzie wykonywał wzorcowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w p. I, pkt 10, ppkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań dotyczących sprzętu dozymetrycznego (Dz. U. z 2002 r. Nr 239 poz. 2032). Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przeszkolenia przedstawicieli użytkowników w liczbie wskazanej w załączniku nr 2 A – C do SIWZ z zakresu obsługi urządzenia – dla każdego z zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A - 2C do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38940000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: • zadanie A – 2.100,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące sto zł 00/100), • zadanie B – 1.800,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100). • Zadanie C – 4.800,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące osiemset zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zdjęcia, wizualizację katalogi, opisy, folderów zawierające opis parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami w SIWZ. Na żądanie Zamawiającego musi zostać potwierdzona autentyczność przedstawionych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną