Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-353 Gdynia, ul. Władysława IV 12/14
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6602300 , fax. 058 6602304
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
ul. Władysława IV 12/14 12/14
81-353 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6602300, fax. 058 6602304
REGON: 19112366800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 5 szt. pojazdów specjalnych terenowo-osobowych SLRR z napędem terenowym 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 5 szt. samochodów specjalnych terenowo-osobowych SLRR z napędem terenowym 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń: - 1 szt. samochód dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, - 2 szt. samochody dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni, - 1 szt. samochód dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, - 1 szt. samochód dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie. Przedmiot zamówienia winien posiadać świadectwo homologacji oraz spełniać wskazane w SIWZ wymagania techniczne określające parametry techniczne i jakościowe oraz wyposażenie samochodu, które zostały określone w załączniku nr 4 do specyfikacji. Wymaga się by, zaoferowane samochody były wyprodukowane w 2009 roku i były fabrycznie nowe. Samochody należy dostarczyć do siedzib poszczególnych Komend. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i zawarte w SIWZ, tj. wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 4.2., 4.3., 4.4. SIWZ, 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie oferty i dokumentu wymienionego w pkt. 4.1. SIWZ, tj. oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz w przypadku Spółki Cywilnej - umowa Spółki - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_gdynia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 209.000 EURO zgodnie art.11 ust.8 w związku z art.39 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r poz. 2164 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą pzp lub ustawą, na dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Słajszewie.
Dodano: 2016-07-27 - Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 209.000 EURO zgodnie art.11 ust.8 w związku z art.39 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r poz. 2164 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą pzp lub ustawą, na dostawę lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 dla OSP w Redzie. Nr sprawy ZP/1/OSP/2016
Dodano: 2016-07-27 - Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 209.000 EURO zgodnie art.11 ust.8 w związku z art.39 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r poz. 2164 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą pzp lub ustawą, na dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Gniszewie. Nr sprawy ZP/1/OSP/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 z funkcją do ograniczenia strefy skażeń chemicznych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Objeździe - Gmina Ustka
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa fabrycznie nowego, rok produkcji 2016, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 na podwójnych kołach osi tylnej dla OSP w Gowidlinie
Dodano: 2016-07-25 - Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 209.000 EURO zgodnie art.11 ust.8 w związku z art.39 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r poz. 2164 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą pzp lub ustawą, na dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Baninie.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa fabrycznie nowego, rok produkcji 2016, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 na podwójnych kołach osi tylnej dla OSP w Gowidlinie
Dodano: 2016-07-15 - Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 209.000 EURO zgodnie art.11 ust.8 w związku z art.39 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r poz. 2164 z późn. zm.) na dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Sulęczynie. załączniku nr 2 do SIWZ. Nr sprawy ZP/1/OSP/2016
Dodano: 2016-06-20 - Zakup średniego samochodu specjalnego, pożarniczego
Dodano: 2016-05-10 - Zakup średniego samochodu specjalnego, pożarniczego
Dodano: 2016-04-29