Przetargi.pl
Dostawa 5 szt. pojazdów specjalnych terenowo-osobowych SLRR z napędem terenowym 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-353 Gdynia, ul. Władysława IV 12/14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6602300 , fax. 058 6602304
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
    ul. Władysława IV 12/14 12/14
    81-353 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6602300, fax. 058 6602304
    REGON: 19112366800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 5 szt. pojazdów specjalnych terenowo-osobowych SLRR z napędem terenowym 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 5 szt. samochodów specjalnych terenowo-osobowych SLRR z napędem terenowym 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń: - 1 szt. samochód dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, - 2 szt. samochody dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni, - 1 szt. samochód dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, - 1 szt. samochód dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie. Przedmiot zamówienia winien posiadać świadectwo homologacji oraz spełniać wskazane w SIWZ wymagania techniczne określające parametry techniczne i jakościowe oraz wyposażenie samochodu, które zostały określone w załączniku nr 4 do specyfikacji. Wymaga się by, zaoferowane samochody były wyprodukowane w 2009 roku i były fabrycznie nowe. Samochody należy dostarczyć do siedzib poszczególnych Komend.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i zawarte w SIWZ, tj. wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 4.2., 4.3., 4.4. SIWZ, 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie oferty i dokumentu wymienionego w pkt. 4.1. SIWZ, tj. oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz w przypadku Spółki Cywilnej - umowa Spółki - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_gdynia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach