Przetargi.pl
Dostawa 5 letniej licencji wraz z instalacją i wdrożeniem dla 2000 użytkowników platformy edukacyjnej, umożliwiającej realizację procesów nauczania z wykorzystaniem kursów publikowanych w formie e-learningu, dla Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej mieszczącego się w Łodzi, przy ul. Żwirki 36

Politechnika Łódzka Centrum Kształcenia Międzynarodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żwirki 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6365308 , fax. 042 6360652
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Centrum Kształcenia Międzynarodowego
    ul. Żwirki 36 36
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6365308, fax. 042 6360652
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 5 letniej licencji wraz z instalacją i wdrożeniem dla 2000 użytkowników platformy edukacyjnej, umożliwiającej realizację procesów nauczania z wykorzystaniem kursów publikowanych w formie e-learningu, dla Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej mieszczącego się w Łodzi, przy ul. Żwirki 36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 5 letniej licencji wraz z instalacją i wdrożeniem dla 2000 użytkowników platformy edukacyjnej, umożliwiającej realizację procesów nauczania z wykorzystaniem kursów publikowanych w formie e-learningu, dla Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej mieszczącego się w Łodzi, przy ul. Żwirki 36
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302113004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie może ubiegać się Wykonawca spełniający poniższe warunki: 1.1 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1.2 Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp: Potwierdzenie powyższych warunków stanowić będzie podpisane przez Wykonawcę stosowne oświadczenie - wzór wg. załącznika nr do siwz. 2 Podwykonawcy: Wykaże w jakiej części zamówienie zostanie zrealizowane siłami własnymi, a w jakiej Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Potwierdzeniem powyższego warunku będzie wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz - Podwykonawcy, złożony - wg. wzoru załącznika nr 2 do siwz 3 Doświadczenie zawodowe: Wykonawca realizuje lub zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. polegającą na wdrożeniu rozwiązań e-learningowych, w co najmniej 1 uczelni wyższej dla min. 5 tys. użytkowników, w której wdrożenie obejmowało także integrację proponowanego rozwiązania e-learningowego z systemem obsługi studentów. Zamawiający żąda załączenia dokumentu potwierdzającego, iż dostawa wraz z wdrożeniem wykonana została należycie. Potwierdzenie powyższego warunku stanowić będzie wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz - doświadczenie zawodowe, złożony zgodnie z zawartymi w nim instrukcjami - wzór wg. załącznika nr 3 do siwz.. 4 Wykaże, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. Potwierdzenie powyższego warunku wynikać będzie z dokumentu rejestrowego Wykonawcy 5 Dołączy do oferty wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6 siwz. Potwierdzenie powyższego warunku wynikać będzie ze sporządzonego przez Zamawiającego w trakcie badania ofert, wykazu dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. 6 Wykaże że jest producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego systemu, platformy edukacyjnej umożliwiającej realizację procesów nauczania z wykorzystaniem kursów publikowanych w formie e-learning. Potwierdzenie powyższego warunku stanowić będzie załączone przez Wykonawcę stosowny dokument w formie np. zaświadczenie, oświadczenia, certyfikatu lub innego dokumentu równoważnej wartości. 7 Wykaże, że proponowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie minimalne parametry techniczne, o których mowa w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do siwz Potwierdzeniem powyższego warunku będzie wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz na żądanie Zamawiającego przedstawienie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego wybranych funkcjonalności oferowanej platformy, w terminie związania oferta nie późnie jednak niż do dnia wyboru oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcja, spółki cywilne, warunki wymienione w punktach: 1.2 (art. 22, ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4), 4 musi spełniać każdy podmiot. 2, 5 mogą spełniać wspólnie 1.2 (art. 22, ust. 1 pkt. 2 i pkt. 3), 3, 6, 7 musi spełniać przynajmniej jeden Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagany dokument musi złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). 3 Oświadczenie Wykonawcy na temat udziału podwykonawców zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4 Oświadczenie Wykonawcy na temat doświadczenia zawodowego zgodne z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5 Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane z należytą starannością (minimum 1). 6 Wypełniony i podpisany Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 7 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy potwierdzający akceptację i spełnienie wszystkich oświadczeń w nim zawartych, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 8 Oświadczenie, zaświadczenie, certyfikat lub inny dokument równoważnej wartości wykazujący jednoznacznie, że Wykonawca jest producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego systemu, platformy edukacyjnej opartej na technice e-learningu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną