Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6694201 , fax. 058 6694202
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o.
ul. Zakręt do Oksywia 1 1
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6694201, fax. 058 6694202
REGON: 19130497300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pktgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 5 kompletów systemów monitoringu oraz ich montaż w trolejbusach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 5 kompletów systemów monitoringu oraz ich montaż w trolejbusach zbudowanych na bazie Mercedesa O405N i użytkowanych przez PKT Sp. z o.o. w Gdyni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323330006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu jego wniesienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Potwiedzenie, że wykonawca nie jest w stanie upadłości, likwidacji (np. KRS). 2. Działalność gospodarcza potwierdzona wpisem do rejestru lub zaświadczeniem. 3. Spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz.1655, z późn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie informacji zawartych w otrzymanych dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw - o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych. 1.3 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 1.4 Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655, z późn. zm.). 1.5 Wypełniony i podpisany wzór umowy. 1.6 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to z tego okresu, nie mniej niż 3 dostaw wraz z usługą montażu - odpowiadających swoim rodzajem dostawom i usłudze stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania o łącznej wartości wynoszącej minimum 50000,00 PLN (brutto). W wykazie należy podać wartość przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. 2. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika, a w/w dokumenty składa każdy z osobna. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania lub do reprezentowania i zawarcia umowy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1 Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa w pkt 3.1powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt 1.1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pktgdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną