Przetargi.pl
Dostawa 500 mb elastycznej zapory przeciwolejowej segmentowej do ograniczania rozlewów olejowych na rzekach o całkowitej szerokości zapory 350 mm dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, ul. Sandomierska 81/83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3693010 , fax. 041 3693015
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach
    ul. Sandomierska 81/83 81/83
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3693010, fax. 041 3693015
    REGON: 29070786100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.straz.kielce.com.pl/?go=22&id_k=18
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 500 mb elastycznej zapory przeciwolejowej segmentowej do ograniczania rozlewów olejowych na rzekach o całkowitej szerokości zapory 350 mm dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 500 mb elastycznej zapory przeciwolejowej segmentowej do ograniczania rozlewów olejowych na rzekach o całkowitej szerokości zapory 350 mm. 1) Wraz z zaporami należy dostarczyć: a. dwie przyczepki ze zwijadłami (przyczepki powinny posiadać stosowne atesty, homologację lub ocenę rzeczoznawcy dopuszczające do rejestracji i użytkowania); b. na każdym zwijadle nawinięte po 250 mb zapory tj. po 11 segmentów o długości 20 mb oraz po 2 segmenty o długości po 15 mb; c. do każdego zwijadła należy dołączyć komplet osprzętu do mocowania zapór do brzegu i do dna zbiornika 2) Wymagania Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123837
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w Części X pkt.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2. Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjów). Spełnienie warunku - złożenie dokumentu 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) dotyczy każdego wykonawcy z osobna. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp. 4. Zaakceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia na formularzu oferty. 5. Złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Części X. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń wg. zasady - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa, tj. do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 5. Zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę ( pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie ) wzór umowy dostawy - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.straz.kielce.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach