Przetargi.pl
Dostawa 4 sztuk kosiarek samojezdnych oraz 1 sztuki kosiarki - traktorka z homologacją drogową i dodatkowym wyposażeniem

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 4 sztuk kosiarek samojezdnych oraz 1 sztuki kosiarki - traktorka z homologacją drogową i dodatkowym wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych (rok produkcji nie wcześniej niż 2015) kosiarek samojezdnych z funkcją zbierania skoszonej trawy, przeznaczone do koszenia pełnowymiarowych płyt boisk oraz dużych terenów zieleni oraz 1 sztuki fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2015) pojazdu wolnobieżnego (kosiarki - traktorka) wielofunkcyjnego z homologacją drogową i dodatkowym wyposażeniem. Urządzenia/wyposażenie muszą pochodzić z seryjnej produkcji, spełniać wymogi krajowych standardów bezpieczeństwa (Deklarację Zgodności z normami WE(EC) oraz posiadać znak CE. Ponadto, pojazd musi posiadać homologację drogową i spełniać wymagania techniczne pojazdów silnikowych poruszających się po drogach publicznych zawartych w prawie o ruchu drogowym RP, a oferowane doposażenie musi być kompatybilne z oferowanym pojazdem wolnobieżnym. Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz wszystkimi innymi warunkami opisanymi w zamówieniu. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Zakładu Komunalnego Kleszczów Sp. z o.o. ul. Główna 41, w miejscowości Kleszczów i przeprowadzi szkolenie w zakresie bezpieczeństwa pracy, obsługi i konserwacji urządzenia, z którego wystawi stosowny dokument potwierdzający przeprowadzenie szkolenia wskazanych pracowników użytkownika. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem szkolenia ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt minimum 12 miesięcznej gwarancji. Wymagania, których nie można zweryfikować empirycznie będą sprawdzane wg zapisów DTR oraz kart katalogowych dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia wszystkie wymagane dokumenty opracowane w języku polskim w dwóch egzemplarzach papierowych oraz jednym egzemplarzu elektronicznym. Całość dokumentacji musi być spięta do skoroszytów tworząc dwa jej komplety, w jednym z kompletów dokumentacji ma znaleźć się nośnik CD z dokumentacją w wersji elektronicznej przymocowany do tylnej okładki dokumentacji. Pozostałe wymagania przedmiotowe do poszczególnych części zamówienia określa: Szczegółowy opis wymaganych i ocenianych parametrów technicznych sprzętu stanowiący załącznik nr 1, 1a oraz 2, 2a 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1. został podzielony na dwie niezależne części: 1) Część I Dostawa kosiarki samojezdnej - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymaganych parametrów stanowi dodatek nr 1 do SIWZ. Opis parametrów podlegających dodatkowej ocenie w ramach innych kryteriów stanowi dodatek nr 1a do SIWZ. 2) Część II Dostawa kosiarki - traktorka z homologacją drogową wraz z wyposażeniem Kosiarka-traktorek musi posiadać homologację drogową lub dopuszczenia jednostkowe Ministerstwa Infrastruktury umożliwiające rejestrację do poruszania się po drogach publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymaganych parametrów stanowi dodatek nr 2 do SIWZ. Opis parametrów podlegających dodatkowej ocenie w ramach innych kryteriów stanowi dodatek nr 2a do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 163111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną