Przetargi.pl
Dostawa 4 sztuk komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 4 sztuk monitorów, 4 sztuk zasilaczy UPS, 1 sztuki kserokopiarki dla Jednostki Realizującej Projekt Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko -MAZURY Sp. z o. o. oraz 3 sztuk komputerów stac

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6210101 , fax. 087 6217818
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    ul. Piłsudskiego 2 2
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6210101, fax. 087 6217818
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 4 sztuk komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 4 sztuk monitorów, 4 sztuk zasilaczy UPS, 1 sztuki kserokopiarki dla Jednostki Realizującej Projekt Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko -MAZURY Sp. z o. o. oraz 3 sztuk komputerów stac
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 4 sztuk monitorów, 4 sztuk zasilaczy UPS, 1 sztuki kserokopiarki dla Jednostki Realizującej Projekt Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko -MAZURY Sp. z o. o
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn: 1/ posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw z czego każda minimum 5 zestawów komputerowych oraz 1 kserokopiarki - Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 3. Dysponują serwisem posiadającym przynajmniej jeden certyfikat producenta oferowanego oprogramowania- załączyć kopię certyfikatów. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z rozdziałem VII SIWZ) Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw z czego każda minimum 5 zestawów komputerowych oraz 1 kserokopiarki - Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 6. Kopie certyfikatów potwierdzające, że Wykonawca dysponuje serwisem posiadającym przynajmniej jeden certyfikat producenta oferowanego oprogramowania- załączyć kopię certyfikatów. 7. Dokument - oświadczenie lub deklaracja zgodności zestawów komputerowych z normą CE (oświadczenie producenta komputerów i monitorów lub inny dokument potwierdzający spełnienie wyszczególnionego warunku). 8. Do oferty należy załączyć specyfikację faktycznie oferowanego sprzętu wraz z jego elementami składowymi, która powinna potwierdzać minimalne wymagania sprzętu opisanego w Rozdziale III pkt. 1 p.pkt. 1) - 4) SIWZ. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wymagany dokument wymieniony w punkcie 2 i 4 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-mazury.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach