Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.poznan.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: 4 przemienników cyfrowo-analogowych na pasmo VHF 136-174 MHz z systemami antenowymi, oprzyrządowaniem i montażem oraz 5 radiotelefonów cyfrowo - analogowych z oprzyrządowaniem systemami antenowymi i montażem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do radiołączności na potrzeby WBiZK Zakres dostawy obejmuje w szczególności następujące urządzenia:. 1) radiotelefony bazowe - analogowo-cyfrowe -5 szt. 2) przemienniki - stacje retransmisyjne - analogowo-cyfrowe - 4 szt. 3) filtr dupleksowy 4szt. 4) antena bazowa 9 szt. 5) zasilacz do radiotelefonu bazowego 20A 5szt. 6) akumulator 12V 120 Ah 4 szt. 7) akumulator 12V 26 Ah 5 szt. 8) przewód antenowy 200 m ? do retransmisji 9) przewód antenowy 150 m do RTF bazowych 10) zabezpieczenie przepięciowe - odgromowe 9 szt. 11) licznik prądu 4 szt. 12) wyłącznik nadmiarowo-prądowy 4szt. 12) szafa rackowa do zabudowy przemiennika 4 szt 13) montaż, programowanie ww sprzętu 14) dostarczenie kart katalogowych producenta ww sprzętu wraz z dokumentacją przetargową Ogólne cechy funkcjonalno-użytkowe Radiotelefonu. 1. Praca na kanałach cyfrowych i analogowych 3. Złącze USB wyprowadzone na przyłącze akcesoriów 4. Programowalny adres IP dla radiotelefonu 5. Minimum 4 programowalne przyciski funkcyjne 6. Obsługa minimum 3 sygnałów telemetrycznych 7. Wyświetlacz minimum 14 znakowy 8. Potencjometr siły głosu - pokręcany Minimalny wymagany okres gwarancji na urządzenia wynosi min. 36 miesięcy od daty zamontowania całości przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego. Okres gwarancji akumulatorów wynosi 12 miesięcy. W formularzu ofertowym Wykonawca określa oferowany okres gwarancji (nie mniejszy niż 36 miesięcy), który stanowi kryterium oceny ofert. (pkt XVII SIWZ). W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany w ciągu 14 dni od dnia pisemnego zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach. W przypadku awarii sprzętu w okresie objętym gwarancją wykonawca odpowiada zarówno za serwis sprzętu u zamawiającego lub zamontowanych lokalizacjach oraz jeśli zachodzi taka potrzeba - za transport sprzętu do punktu naprawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325524207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i potwierdzają spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia (co najmniej jednej) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem (dostawa i montaż radiotelefonów dla instytucji służb lub straży) i wartością dostawom (zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 netto) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami (np.: opiniami, referencjami) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie; - poświadczenie do pracy na wysokości - dla osoby dokonującej montażu programowania urządzeń; - świadectwo kwalifikacji E do 1 kV; - poświadczenie bezpieczeństwa do poziomu Poufne dla osoby dokonującej montażu oraz certyfikat uprawniający do programowania urządzeń i konfiguracji sytemu. 4. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 5. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 SIWZ (do oświadczenia Wykonawca ewentualnie dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia (co najmniej jednej) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem (dostawa i montaż radiotelefonów dla instytucji służb lub straży) i wartością dostawom (zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 netto) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami (np.: opiniami, referencjami) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ. 4. Poświadczenie do pracy na wysokości - dla osoby dokonującej montażu urządzeń. 5. Świadectwo kwalifikacji E do 1 kV. 6. Poświadczenie bezpieczeństwa do poziomu Poufne dla osoby dokonującej montażu oraz certyfikat uprawniający do programowania urządzeń i konfiguracji sytemu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego pełnomocnictwa. Podmioty składające ofertę wspólną (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązane są przedłożyć wymagany dokument - wymieniony w pkt 1 (załącznik Nr 2 do SIWZ część B), oraz wymieniony w pkt 2, odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na urządzenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl dział przetargi,
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż 5 przemienników sieci radiotelefonicznej Państwowego Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2016-06-10 - Zakup radiowych zestawów przemiennikowych sieci radiowej Systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz systemu Zarządzania Kryzysowego z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2014-07-11 - Zakup licencji radiowych do systemu DMR, zakup i montaż elementów sieci DMR wraz z instalacją licencji radiowych z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa oraz wykonanie instalacji nowych urządzeń radiowej sieci przemiennikowej, w skład których wchodzi 7 zestawów retransmisyjnych z osprzętem, 3 serwery z systemem operacyjnym, 4 licencje na oprogramowanie wirtualny przemiennik, 1 licencja oprogramowania do obsługi radiotelefonów i przemienników, 2 terminale dyspozytorskie ALL-IN-ONE z mikrofonami biurkowymi oraz integracja urządzeń z istniejącym wojewódzkim systemem łączności cyfrowej opartym na przemiennikach DR 3000 firmy MOTOROLA oraz systemem alarmowania opartym na rozwiązaniu digitexCZK_IP
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa fabrycznie nowych urządzeń i wykonanie instalacji 3 stacji retransmisyjnych z systemami antenowymi i osprzętem, 3 duplexów, serwera routera dla radioserwerów, konfiguracji sieci VPN LAN wraz z oprogramowaniem ConSEL firmy Aksel
Dodano: 2011-12-05