Przetargi.pl
Dostawa 49-ciu zestawów komputerowych, stacjonarnych wraz z oprogramowaniem

Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, Modliszewice, ul. Piotrkowska 30
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3722284 , fax. 41 3722286
  • Data zamieszczenia: 2015-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    Modliszewice, ul. Piotrkowska 30 30
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3722284, fax. 41 3722286
    REGON: 00368909000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Jednostka Samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 49-ciu zestawów komputerowych, stacjonarnych wraz z oprogramowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KOMPUTER STACJONARNY Wymagane parametry minimalne 1 Typ Komputer stacjonarny, obudowa wolnostojąca. Wnęki: 1 x zewnętrzna wnęka 3,5-calowa 2 x wewnętrzne wnęki 3,5-calowe Maksymalnie 2 x zewnętrzne wnęki 5,25-calowe konstrukcja obudowy musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensington) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki) 2 Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych i multimedialnych 3 Procesor Procesor i5-4590 lub równoważny 64 bitowy o architekturze x86 , czterordzeniowy osiągający nie mniejszą liczbę 7223 punktów w teście PassMark - CPU Mark 4 Pamięć operacyjna pojemność: min. 1 x 4 GB DDR3 1600Mhz, z możliwością rozbudowy do minimum 32 GB, złącza pamięci: min. 4 szt. 5 Karta grafiki Zintegrowana, powinna wspierać technologię DirectX 11.1; Open CL 1.2; OpenGL 4.0 6 Parametry pamięci masowej Dysk twardy o pojemności min. 500GB 7200 obr/min Obsługiwane rodzaje dysków SATA, SSHD,SSD,SED. 7 Wyposażenie multimedialne Płyta główna wyposażona w kartę dźwiękową 5.1 8 Ergonomia Głośność wg ISO 7779:2010, ECMA-74 w trybie aplikacji biurowych 2.0 z pozycji obserwatora w trybie pracy wynosząca maksymalnie 22 dB. - odpowiednie dokumenty potwierdzające powyższe wymagania załączyć do oferty 9 Niezawodność/jakość wytwarzania/certyfikaty Sprzęt musi być produkowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001, RoHS oraz WEEE Komputer musi spełniać wymagania z ENERGY STAR? 6.0 - odpowiednie dokumenty potwierdzające powyższe wymagania załączyć do oferty 10 Zasilacz Minimum 180W wydajność energetyczna zasilacza (przy 230 V i obciążeniu 20% / 50% / 100%) : 83% / 86% / 85% 11 Wsparcie techniczne Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji). 12 Porty 1 x Audio: wejście liniowe / mikrofon 1 x Audio: wejście liniowe 1 x Audio: wyjście liniowe 1 x Przednie audio: słuchawkowe 1 x Przednie audio: mikrofon 2 x USB 3.0 oraz 6 x USB 2.0 z czego min 2 porty wyprowadzone na przedni panel obudowy, funkcja zasilania portu USB nawet przy wyłączonym komputerze 1 x VGA 1 x Szeregowy (RS-232, 9-pinowe, 16-bajtowe FIFO, kompatybilność z 16550) 1 x Ethernet (RJ-45) 1 x DVI-D 2 x PS/2 13 Wymagania dodatkowe Nagrywarka DVD+/-R możliwość rozbudowy poprzez wolne złącza minimum: 1 x PCI-Express 3.0 x16 2 x PCI-Express x1 1 x PCI-Express 2.0 x4 (mech. x16) Możliwość uzyskania portu równoległego (25-pinowego z EPP i ECP) bez konieczności zajmowania jakiegokolwiek portu USB lub slotu PCI-E, możliwość blokowania portu równoległego bezpośrednio z poziomu biosu płyty głównej. Mysz optyczna, kolor: czarny, USB lub PS2, (kabel min. 1,7m) Klawiatura, kolor: czarny, USB lub PS2 (układ polski programisty, kabel min 1,7m) Wsparcie dla Wake up from S5 Możliwość blokowania portów zewnętrznych, dodatkowo każdy port zewnętrzny USB może być blokowany oddzielnie Możliwość ustawienia hasła administratora i użytkownika na bios, hasła na dysk twardy. 14 Zainstalowane: System operacyjny: Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 8.1 Pro PL 64-bit lub nowszy, preinstalowany Windows 7 Pro PL Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 i 8.1 15 Gwarancja Minimum 24 miesiące z naprawą u Zamawiającego od dnia protokolarnego przekazania. Serwis urządzeń musi byś realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta MONITOR Wymagane parametry minimalne 1 Przekątna ekranu Minimum 21. 2 Typ matrycy TFT-TN 3 Proporcje obrazu 16:9 4 Technologia podświetlania Diody LED 5 Rozdzielczość 1920 x 1080 (HD 1080) 6 Czas reakcji Maksimum 5 ms 7 Jasność 250 cd//m? 8 Kontrast dynamiczny Minimum 1000:1 9 Kąt widzenia poziomy Minimum 170 10 Kąt widzenia pionowy Minimum 160 11 Ilość kolorów 16,7 mln 12 Wbudowane głośniki Nie 13 Wbudowany tuner TV Nie 14 Pivot Nie 15 Złącza 1 x VGA 1 x DVI 16 Inne Przewód zasilający, przewód VGA, 17 Pobór mocy Maksymalnie 21 W 18 Gwarancja Minimum 24 miesiące z naprawą u Zamawiającego od dnia protokolarnego przekazania PAKIET BIUROWY Office Home and Business 2013 Polish PKC lub równoważny zgodnie z poniższym opisem, spełniający poniższe minimalne wymagania: 1. Być polskojęzyczny, posiadać m.in. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do obsługi poczty elektronicznej, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, notatnik pracujący w trybie graficznym. 2. Posiadać możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego), możliwość zdalnej instalacji komponentów. 3. Posiadać całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie, obsługę języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej, autokorektę oraz możliwość prowadzenia dyskusji i subskrypcji dokumentów w sieci z automatycznym powiadomieniem o zmianach w dokumentach. 4. W systemach pocztowych posiadać możliwość delegacji uprawnień do otwierania, drukowania, modyfikowania i czytania załączanych dokumentów i informacji, możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty, wsparcie dla formatu XML w podstawowych aplikacjach. 5. Posiadać pełna zgodność dokumentów z formatami .doc, .docx, .dotm .xls i .xlsx, .xltm, .ppt, .pptx, .potx w tym obsługa formatowania, wykonywanie i edycję makr oraz kodu zapisanego w języku Visual Basic for Application oraz możliwość nadawania uprawnień do modyfikacji i formatowania dokumentów lub ich fragmentów. 6. Posiadać automatyczne przesyłanie poczty na podstawie reguł, automatyczne odpowiedzi, możliwość dodawania do dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych podpisów cyfrowych, pozwalających na stwierdzenie czy dany dokument/arkusz pochodzi z bezpiecznego źródła i nie został w żaden sposób zmieniony. 7. Posiadać możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych w wypadku przypadkowego wyłączenia komputera. Oprogramowanie musi posiadać możliwość centralnego konfigurowania poprzez GPO. 8. Edytor tekstów musi umożliwiać: a. Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty. b. Wstawianie oraz formatowanie tabel. c. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych. d. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne). e. Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków. f. Automatyczne tworzenie spisów treści. g. Formatowanie nagłówków i stopek stron . h. Sprawdzanie pisowni w języku polskim. i. Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności k. Określenie układu strony (pionowa/pozioma) l. Wydruk dokumentów m. Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną. n. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010 oraz 2013 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu. o. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. p. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. r. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. s. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 9. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a. Tworzenie raportów tabelarycznych. b. Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych. c. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. d. Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice). e. Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych. f. Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych. g. Wyszukiwanie i zamianę danych. h. Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego. i. Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie. j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. k. Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem. l. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. m. Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003, 2007, 2010 oraz 2013 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. n. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. 10. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a. Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego b. Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek c. Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. d. Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji e. Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera f. Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo g. Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego h. Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym i. Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów j. Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera k. Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013. 11. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: a. Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego. b. Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców. c. Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną. d. Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule . e. Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy. f. Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia. g. Zarządzanie kalendarzem. h. Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom. i. Przeglądanie kalendarza innych użytkowników . j. Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach. k. Zarządzanie listą zadań. l. Zlecanie zadań innym użytkownikom. m. Zarządzanie listą kontaktów. n. Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom. o. Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników. p. Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników. r. współpraca z systemem MS Exchange, w tym odbiór poczty, możliwość udostępniania poczty dla innych użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 5000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.sodr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach