Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 32200 Miechów, ul. Warszawska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 413 830 742 , fax. 413 831 832
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Warszawska 11
32200 Miechów, woj. małopolskie
tel. 413 830 742, fax. 413 831 832
REGON: 29994322100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.miechow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 4000Mg piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2017 - 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 4000Mg piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2017 - 2018. Dostarczony piasek (kruszywo naturalne drobne) musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043. Wymagania dla piasku drobnego do 2mm, używanego do zimowego utrzymania dróg określone są w załączniku SST. Cena obejmuje koszt dostarczenia i rozładunku piasku (transport i materiał) na składowisko w Książu Wlk. k.Miechowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14211000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2000zł, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Powiat Miechowski ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów NIP 6591545868 - Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: Pekao S.A. 76 1240 2294 1111 0010 5825 3558 z dopiskiem „Wadium SE.261.8.2017.”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty - W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: Wykonawca przedstawi badania laboratoryjne lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań wskazanych w SST. Wykonawca który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów o których mowa w pkt.9.5, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości, spełnienia wymagań SST. - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa 4000Mg piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2019 - 2020.
Dodano: 2019-10-29 - „Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2020 roku”
Dodano: 2019-09-17 - „Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2019 roku.”
Dodano: 2018-10-15 - Dostawa 4000Mg piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019
Dodano: 2018-10-05 - Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2018-10-02 - „Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2018 roku.”
Dodano: 2017-10-03 - Dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Wadowice w roku 2017
Dodano: 2017-02-06