Przetargi.pl
Dostawa 3 sztuk ambulansów sanitarnych typu C

Cieszyńskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bielska 22
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8581990 , fax. 033 8581991
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Cieszyńskie Pogotowie Ratunkowe
    ul. Bielska 22 22
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8581990, fax. 033 8581991
    REGON: 07260708000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.cieszyn.pl/bip.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 3 sztuk ambulansów sanitarnych typu C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. ambulansów sanitarnych typu C realizowana poprzez zakup 3szt. pojazdów bazowych (ciężarowych) wraz z adaptacją (zabudową medyczną) na ambulanse sanitarne typu C, które podzielono na dwa etapy: Etap 1 Dostawa 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki dodatkowe, które musi spełnić wykonawca : 1.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w oferowanym terminie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego . 2.Wykonawca rozłoży spłatę całości należności na dwie raty w następującym podziale: o I rata w wysokości 50% wartości brutto zostanie wpłacona na konto Wykonawcy do 30 dni od dnia dostarczenia przedmiotu umowy wraz z fakturą VAT o II rata w wysokości 50% wartości brutto zostanie wpłacona na konto Wykonawcy do dnia 30 września 2009r. 3.Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. Minimalny okres gwarancji na pojazd i zabudowę nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakupu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (zał. nr 5 do SIWZ) 3.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Świadectwo homologacji pojazdu bazowego (kompletnego), oraz świadectwo homologacji pojazdu bazowego po adaptacji czyli pojazdu specjalnego sanitarnego (skompletowanego). Zamawiający nie wymaga dołączania do świadectw homologacji załączników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametr techniczny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.999.cieszyn.pl/bip/html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach