Przetargi.pl
Dostawa 3 szt szaf logicznych - rackowych do sieci komputerowej w budynkach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gnieźnie przy ul. Św. Jana 9 wraz z pracami dostosowującymi pomieszczenia do wymogów serwerowni

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Św. Jana 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4264461 , fax. 061 4263233
  • Data zamieszczenia: 2013-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Św. Jana 9 9
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4264461, fax. 061 4263233
    REGON: 00031512300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZOZ.GNIEZNO.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 3 szt szaf logicznych - rackowych do sieci komputerowej w budynkach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gnieźnie przy ul. Św. Jana 9 wraz z pracami dostosowującymi pomieszczenia do wymogów serwerowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 3 szt. szaf logicznych - rackowych do sieci komputerowej w budynkach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gnieźnie przy ul. Św. Jana 9 wraz z pracami dostosowującymi pomieszczenia do wymogów serwerowni według załączonego wykazu do SIWZ. Zał. nr 7 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa wymiana szaf dystrybucyjnych oraz prace budowlane związane z remontem pomieszczeń wybranych serwerowni. Szczegółowy zakres dostawy i robót dla obu etapów został określony w wykazie - stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w zestawieniu a należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla zastosowanych materiałów i urządzeń, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3. Wytyczne ogólne. Zamawiający wymaga: a) udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, b) wykonania dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej, c) odbioru robót po 2 tygodniowej eksploatacji próbnej, d) wykonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych, e) płatność za wykonanie przedmiotu zamówienie będzie rozłożona na 12 równych miesięcznych rat przez okres 12 miesięcy. 4. Przed rozpoczęciem prac związanych z realizacją zamówienia, wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram robót oraz przedstawi go protokolarnie Zamawiającemu. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził szczegółową wizję lokalną w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego p. Dariuszem Kornetem pod numerem telefonu (61 2228216 lub 693 751 956)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach