Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-429 Olsztyn, ul. Cementowa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 535 66 30 , fax. 89 535 66 40
- Data zamieszczenia: 2015-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
ul. Cementowa 3 3
10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 535 66 30, fax. 89 535 66 40
REGON: 51086673300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych skrapiarek do emulsji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech sztuk fabrycznie nowych skrapiarek do emulsji asfaltowej, jednego typu, doczepianych, dostosowanych do holowania przez dowolne pojazdy (przystosowane do holowania przyczep) wraz z załadunkiem, rozładunkiem, transportem oraz przeszkoleniem operatorów. 1.1Minimalne wymagania dla każdej ze skrapiarek: a)pojemność użyteczna zbiornika min. 1500 litrów; b)zbiornik emulsji izolowany; c)palnik zasilany olejem napędowym/olejem opałowym; d)szybkość podgrzewania przy pełnym zbiorniku emulsji- min 35 stopni C /h e)maksymalny spadek temperatury emulsji przy temperaturze otoczenia 15 stopni C- do 2 stopni C/h f)niezależny napęd silnikiem spalinowym z rozruchem elektrycznym; g)spryskiwacz (lanca) z wężem długości minimum 6 mb; h)podwozie: jedno lub dwuosiowe z homologacją; i)oświetlenie drogowe oraz oznakowanie zgodne z przepisami prawo o ruchu drogowym j)minimalna temperatura podgrzewania emulsji 60 stopni C. k)wskaźnik temperatury emulsji wyskalowany w stopniach Celsjusza. l)zużycie paliwa układu podgrzewania emulsji przy ciągłej pracy do 4 dm3/h. ł)pojemność zbiornika paliwa palnika min 20 dm3 m)wbudowany układ czyszczenia układu skrapiającego, n)zaczep regulowany do przyczepy lub samochodu; o)układ hamulcowy: pneumatyczny lub najazdowy; p)pompa o wydajności min. 200l/min; r)zabezpieczenie przeciążeniowe pompy emulsji; s)programator temperatury emulsji; t)instalacja robocza przystosowana do pracy w temperaturze min. 180 stopni C; 1.1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a)zakup trzech skrapiarek; b)załadunek, transport oraz rozładunek każdej ze skrapiarek w poszczególnych miejscach; c)przeszkolenia pracowników PSD w zakresie użytkowania w/w skrapiarek. d)przeglądy skrapiarek wynikające z warunków gwarancji. 1.2.Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy od daty dostawy każdej ze skrapiarek. a)dojazd serwisantów i usunięcie usterek/wad fabrycznych w okresie gwarancji leżą po stronie Wykonawcy i na jego koszt. (wymagany bezpłatny serwis gwarancyjny) b)czas usunięcia usterek/wad fabrycznych: do 72 godz. od chwili pisemnego zgłoszenia. c)czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego od czasu zgłoszenia usterki/wady faksem lub drogą elektroniczną nie może być dłuższy niż 72 godz. d)wymagana gwarancja producenta skrapiarek- minimum 12 miesięcy. Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o okresie gwarancji na oferowane skrapiarki. e)dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia w dniu odbioru każdej ze skrapiarek. Dokumenty gwarancyjne będą w języku polskim lub w przypadku dokumentów w języku obcym, z dołączonym tłumaczeniem. 1.3Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez każdą ze skrapiarek wymagań określonych w ustawie Prawo o ruchu drogowym. Skrapiarki winny posiadać niezbędne wyposażenia oraz dokumenty dopuszczające je do ruchu drogowego w Polsce, umożliwiające ich eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. 1.4.Skrapiarki należy dostarczyć w następujące miejsca: a)Obwód Drogowy Nr 1 w Olsztynku, ul. Sielska 2A, w ilości 1 skrapiarka; b)Obwód Drogowy Nr 2 w Barczewie, ul. Kościuszki 80, w ilości 1 skrapiarka; c)Obwód Drogowy Nr 3 w Dobrym Mieście, ul. Fabryczna 34, w ilości 1 skrapiarka, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-15:00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349210009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 4 500 PLN ( cztery tysiące pięćset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną