Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 00807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
- Data zamieszczenia: 2017-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00807 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
REGON: 1742760400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 3 półek dyskowych Dell PowerVault MD1200 z dyskami 10TB NLSAS (Hot-plug, 12Gb/s, 7,2 tysięcy obrotów, 3,5”) o łącznej pojemności 360 TB (3x12x10TB) do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 Półek Dyskowych Dell PowerVault MD1200 z dyskami 10TB NLSAS (Hot-Plug, 12Gb/s, 7,2 tysięcy obrotów, 3,5’’) o łącznej pojemności 360TB (3x12x10TB) do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. Zamówienie obejmuje dostawę 3 sztuk Półek dyskowych według poniższej specyfikacji: • PowerVault MD1200 Base • PowerVault MD12XX Additional Enclosure Management Module • 12 x 10TB 7.2K RPM NLSAS 12Gbps 512e 3.5in Hot-plug Hard Drive • 2 x 1M SAS Connector External Cable • ReadyRails II Static Rails for 4-post Racks • Power Supply, AC 600W, Redundant • 2 x Spare Power Cord 2M • 3Yr Basic Warranty - NBD Included - No Upgrade Selected Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233132-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „Wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.38.2017 ”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu w postaci przelewu na rachunek bankowy wskazany powyżej; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej w postępowaniu wysokości, we wskazanej formie lub formach, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz – jeżeli jest wymagane – po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, zamawiającego o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (należy wykorzystać formularz DP.3.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa: Dyski do monitoringu (8 szt.), karta akceleratora GPU (1szt.), monitory ekranowe (4 szt.) oraz komputery do pracowni dyplomowej (2 szt.), ISE PW.
Dodano: 2020-08-20 - Dostawa: Przenośne dyski zewnętrzne do komputerów (8 szt.), ISE PW
Dodano: 2020-04-07 - Dostawa laptopa, dysków SSD, dysków twardych i pamięci RAM, ISE PW.
Dodano: 2020-03-25 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2018-12-06 - Dostawa 36 sztuk dysków SSD na potrzeby Instytutu Informatyki Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2017-09-07 - Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Fujitsu Ethernus DX90
Dodano: 2017-09-01 - Zakup dysków twardych na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-11-18