Przetargi.pl
Dostawa 3 instalacji fotowoltaicznych dla 3 obiektów publicznych gm. Szczaniec na zasadzie miesięcznego abonamentu poprzez montaż wraz z uruchomieniem i eksploatacją (...) – zamówienie powtórzone

Gmina Szczaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa 30
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
    Herbowa 30
    66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
    REGON: 970770511
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 3 instalacji fotowoltaicznych dla 3 obiektów publicznych gm. Szczaniec na zasadzie miesięcznego abonamentu poprzez montaż wraz z uruchomieniem i eksploatacją (...) – zamówienie powtórzone
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2.1. Część 1: Dostawa instalacji fotowoltaicznych – budynek Urzędu Gminy SzczaniecPrzedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje dostawę wraz z pracami budowlano instalacyjnymi instalacji fotowoltaicznych na budynku Urzędu Gminy Szczaniec o łącznej mocy 39,59 kWp oraz ich użyczenie i rozliczanie w formie comiesięcznego abonamentu w stałej niezmiennej cenie na okres minimum 12 lat. Wszystkie elementy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2020 r. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Urzędu Gminy wraz z opracowaniem zgłoszenia do Zakładu Energetycznego i Państwowej Straży Pożarnej oraz kompleksowej dokumentacji powykonawczej instalacji i przekazanie jej Zamawiającemu. Forma rozliczenia zakupu instalacji ma polegać na stałej niezmiennej opłacie abonamentowej. W okresie finansowania właścicielem tych instalacji pozostanie Wykonawca, a po spłacie przejdzie ona na własność Zamawiającego, po ich ostatecznym wykupie za cenę 1,00 zł brutto (słownie brutto: jeden złotych 00/100) za całą instalację.3.2.2. Część 2: Dostawa instalacji fotowoltaicznych – hydrofornia SzczaniecPrzedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje dostawę wraz z pracami budowlano instalacyjnymi instalacji fotowoltaicznych na terenie hydroforni Szczaniec o łącznej mocy 39,59 kWp oraz ich użyczenie i rozliczanie w formie comiesięcznego abonamentu w stałej niezmiennej cenie na okres minimum 12 lat. Wszystkie elementy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2020 r. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni Szczaniec wraz z opracowaniem zgłoszenia do Zakładu Energetycznego i Państwowej Straży Pożarnej oraz kompleksowej dokumentacji powykonawczej instalacji i przekazanie jej Zamawiającemu. Forma rozliczenia zakupu instalacji ma polegać na stałej niezmiennej opłacie abonamentowej. W okresie finansowania właścicielem tych instalacji pozostanie Wykonawca, a po spłacie przejdzie ona na własność Zamawiającego, po ich ostatecznym wykupie za cenę 1,00 zł brutto (słownie brutto: jeden złotych 00/100) za całą instalację.3.2.3. Część 3: Dostawa instalacji fotowoltaicznych – hydrofornia Smardzewo.Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje dostawę wraz z pracami budowlano instalacyjnymi instalacji fotowoltaicznych na terenie hydroforni Smardzewo o łącznej mocy 29,58 kWp oraz ich użyczenie i rozliczanie w formie comiesięcznego abonamentu w stałej niezmiennej cenie na okres minimum 12 lat. Wszystkie elementy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2020 r. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni Smardzewo wraz z opracowaniem zgłoszenia do Zakładu Energetycznego i Państwowej Straży Pożarnej oraz kompleksowej dokumentacji powykonawczej instalacji i przekazanie jej Zamawiającemu. Forma rozliczenia zakupu instalacji ma polegać na stałej niezmiennej opłacie abonamentowej. W okresie finansowania właścicielem tych instalacji pozostanie Wykonawca, a po spłacie przejdzie ona na własność Zamawiającego, po ich ostatecznym wykupie za cenę 1,00 zł brutto (słownie brutto: jeden złotych 00/100) za całą instalację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach