Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg
- Adres: 90-136 Łódź, ul. Narutowicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
ul. Narutowicza 68
90-136 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
REGON: 12870000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 3750 subskrypcji na licencje uprawniające do instalacji i użytkowania przez okres 12 miesięcy pakietu oprogramowania do zastosowań biurowych zwany dalej Pakietem biurowym dla Uniwersytetu Łódzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji na licencje uprawniające do instalacji i użytkowania przez okres 12 miesięcy pakietu oprogramowania do zastosowań biurowych zwany dalej Pakietem biurowym, dla 3750 Pracowników Uniwersytetu Łódzkiego, z prawem do instalacji w laboratoriach i na komputerach współdzielonych, włączając w to komputery bez dostępu do Internetu będących własnością Zamawiającego wraz z pakietem benefitów dla pracowników i wszystkich studentów UŁ. 2) Szczegółowy opis wymagań dla pakietu biurowego określa załącznik nr 1 specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia – CZEŚĆ A 3) Szczegółowy opis wymagań dla „Dodatkowego oprogramowania” określa załącznik nr 1 specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia – CZEŚĆ B 4) Oferta musi zawierać opis oferowanego oprogramowania, przynajmniej w takim zakresie, aby w toku oceny ofert przez zamawiającego możliwe było bezpośrednie ich porównanie z parametrami wymaganymi w załączniku nr 1 specyfikacji. 5) Przez obowiązek opisu oferowanego oprogramowania, o którym mowa w ust. 4 niniejszego działu rozumiane jest podanie stosowanej przez producenta nazwy własnej (np. part number, marka, symbol) w takim zakresie, w jakim pozwoli to na ustalenie, na podstawie powszechnie dostępnych materiałów producenta (np. informacji zamieszczonej na stronach internetowych), zgodności oferowanego produktu z wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia postawionymi w Załączniku nr 1 specyfikacji. Jako uzupełnienie opisu w zakresie określonym w ust. 4 niniejszego działu, uznane będą również prospekty, katalogi i inne materiały producenta opisujące oferowane oprogramowanie, jeżeli zostaną złożone wraz z ofertą. Będą one traktowane jako załączniki do oferty. 6) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 1 – CZĘŚĆ A, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnowienie subskrypcji dla urządzenia Cisco FPR2110 zainstalowanego w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2024-01-10 - Zakup oprogramowania, subskrypcji oraz przedłużeń subskrypcji na potrzeby pracowników Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-30 - Zakup oprogramowania, subskrypcji oraz przedłużeń subskrypcji na potrzeby pracowników Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa 300 sztuk aplikacji Microsoft 365 dla nauczycieli lub wykładowców w modelu licencjonowania OVS-ES
Dodano: 2023-10-25 - „Dostawa sprzętu informatycznego i wdrożenie oprogramowania w ramach działań mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa w placówkach leczniczych dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi” ZP/42/2023
Dodano: 2023-10-24 - Odnowienie subskrypcji dla urządzenia Cisco FPR2110 zainstalowanego w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2023-10-17 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
Dodano: 2023-10-10 - 59/ZP/2023 Dostawa wraz z wdrożeniem oraz usługą utrzymania i aktualizacji platformy przeciwdziałania cyberzagrożeniom oferującej możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
Dodano: 2023-09-29 - Przedłużenie licencji na oprogramowanie IBM® SPSS Statistics
Dodano: 2023-09-21 - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Szpitala
Dodano: 2023-09-17