Przetargi.pl
„Dostawa 35 kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej dla KP PSP w Puławach”

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 886 595 , fax. 818 886 596
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach
    ul. Lubelska 51
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 886 595, fax. 818 886 596
    REGON: 43102937500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppsppulawy.bip.gov.pl/, www.straz.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa 35 kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej dla KP PSP w Puławach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - „Dostawa 35 kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej dla KP PSP w Puławach”., wg wzoru i wymagań określonych w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 05.02.2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań ,cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej ,zwanego dalej Zarządzeniem nr 9 (Dz.Urz.KG PSP z 2018 poz.18.) oraz z wzorem zatwierdzonym przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z 9 kwietnia 2019 r. Komplet ubrania specjalnego składa się: W skład 1 kompletu ubrań wchodzi: a) ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469 "Odzież ochronna dla strażaków. Wymagania użytkowe dotyczące odzieży ochronnej przeznaczonej do akcji przeciwpożarowych” składające się z kurtki i spodni; b) kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614 "Odzież ochronna dla strażaków. Metody badań laboratoryjnych oraz wymagania dla odzieży ochronnej używanej przy pożarach w przestrzeni otwartej". Szczegółowy opis ubrania specjalnego i kurtki lekkiej ubrania specjalnego znajduje się w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 „Opis przedmiotu zamówienia” Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości i rękojmi - minimum 24 miesiące. Rozmiary zostaną podane po podpisaniu umowy. Oferty z określeniem gwarancji poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania w CNBOP lub innej jednostce notyfikowanej losowo wybranej próbki wyrobu z dostawy, celem potwierdzenia parametrów technicznych i jakościowych zamawianego wyrobu, deklarowanych przez producenta. W przypadku niezgodności z wymaganiami Zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę kosztami badań. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami w sposób określony w punkcie VIII SIWZ, 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców. Informacja składana jest tylko w wypadku korzystania z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji zamawiający uzna, że wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzysta¬nia z podwykonawców. 9. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 10. W okresie gwarancji wszelkie naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę bezpłatnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18130000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - wzór formularz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach