Przetargi.pl
Dostawa 33 zestawów komputerowych oraz 5 komputerów przenośnych

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, pl. Wolności 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6383333 , fax. 084 6383342
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
    pl. Wolności 1 1
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 0-84 6383333, fax. 084 6383342
    REGON: 95003168600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 33 zestawów komputerowych oraz 5 komputerów przenośnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 33 identycznych fabrycznie nowych zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz 5 fabrycznie nowych komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę ( na formularzu stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ) wraz z wypełnionym formularzem cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ ). 2. Oświadczenie wykonawcy , że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 3. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy dostawy stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszej Specyfikacji , który należy dołączyć do oferty. 4.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, bądź inny dokument na podstawie którego wykonawca prowadzi swoją działalność wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający/. 5.Zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z określeniem zakresu pełnomocnictwa. 8. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 4, 5, 6 składa każdy z wykonawców. 9. Szczegółowy opis parametrów technicznych oferowanych zestawów /laptopów z podaniem nazwy producenta komputera/laptopa oraz producenta poszczególnych podzespołów. 10.Opis warunków gwarancji i serwisowania oferowanych zestawów komputerowych wraz z monitorami na druku stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej Specyfikacji . 11.Deklaracje zgodności oferowanych zestawów/laptopów z CE obowiązkowo w języku polskim. 12.Oświadczenie Wykonawcy o zgodności oferowanych zestawów z Windows XP i Windows Vista (należy podać odpowiedni link do strony intrernetowej producenta systemu operacyjnego - HCL). 13. Oświadczenie producenta lub wykonawcy lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami tzn. że podzespoły zainstalowane w komputerze są zgodne z deklarowanymi w ofercie. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 4 , 5 , 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że ; a) nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości , b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o których mowa pod literą a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa pod literą b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę . Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez zamawiającego od wykonawcy, bądź dołączenie dokumentu nieaktualnego stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach