Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Batorego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 375 050 , fax. 627 375 055
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Batorego 21
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 627 375 050, fax. 627 375 055
REGON: 25062915800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/kppsp-ostrow-wielkopolski
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 32 kompletów ubrań specjalnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 32 nowych kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej wyprodukowanych w 2020 r., wg wzoru i wymagań określonych w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 05.02.2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań ,cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej ,zwanego dalej Zarządzeniem nr 9 (Dz. Urz. KG PSP z 2009r, poz.17 z późn. zm., ostatnia-17.07.2018r.,Dz.Urz.KG PSP z 2018 poz.18.) oraz z wzorem zatwierdzonym przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z 9 kwietnia 2019 r. i z nowym świadectwem dopuszczenia CNBOP PSP w Józefowie. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach jednej dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18130000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty, z wyjątkiem świadectwa dopuszczenia wyrobu, o którym mowa w punkcie 6.2.13. Po ocenie ofert Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do przedstawienia Za-mawiającemu, w wyznaczonym terminie, dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kombinezony III klasy ochrony
Dodano: 2021-04-30 - Kombinezony III klasy ochrony
Dodano: 2021-04-29 - Kombinezony III klasy ochrony Tyvek 500 Xpert S- 150szt. Tyvek 500 Xpert M- 150 szt. Tyvek 500 Xpert L- 150 szt. Tyvek 500 Xpert XL- 150 szt. Tyvek 500 Xpert XXL 150 szt.
Dodano: 2021-04-29 - Tyvek 500 Xpert S- 50szt. Tyvek 500 Xpert M- 100 szt. Tyvek 500 Xpert L- 100 szt. Tyvek 500 Xpert XL- 100 szt. Tyvek 500 Xpert XXL 25 szt. Kombinezon 500 Xpert XXXL- 50n szt.
Dodano: 2021-04-29 - Dostawa odzieży specjalnej
Dodano: 2019-03-27 - Protokół ZP/Nr 13/PN/17
Dodano: 2017-09-28