Przetargi.pl
DOSTAWA 2 SZTUK UŻYWANYCH AUTOBUSÓW PRZEZNACZONYCH DO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W OSTRÓDZIE .

Zakład Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 49
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6464246 , fax. 089 6464246
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunikacji Miejskiej
    ul. Grunwaldzka 49 49
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6464246, fax. 089 6464246
    REGON: 00446189690951
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA 2 SZTUK UŻYWANYCH AUTOBUSÓW PRZEZNACZONYCH DO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W OSTRÓDZIE .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk używanych autobusów przeznaczonych do transportu zbiorowego w komunikacji miejskiej w Ostródzie . Wymagania ogólne. Autobus musi spełniać wymagania, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.10.2005r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. Nr 238 poz. 2010 z dnia 6.12.2005r. z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 poz. 262 z dnia 26.02.2003r. z póź. zm.) oraz powinien być zgodny z Ustawą z dnia 20.06.1997r. Prawo o Ruchu Drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908). Wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: - ilość - 2 szt. autobusów tej samej marki - rok produkcji - nie starszy niż 2000 r. - przebieg - do 400 tys. km - długość - od 9,5m - 11,0m - ilość miejsc ogółem ( 50 - 70 ) - autobus niskopodłogowy, przyklęk, uchylna klapa najazdowa dla wózków inwalidzkich - min. dwoje drzwi dwuskrzydłowych otwieranych automatycznie z miejsca kierowcy - brak stopni w min. dwóch drzwiach wejściowych - siedzenia dla pasażerów wykonane z materiałów łatwo zmywalnych, odporne na zniszczenie z miękkimi wkładkami na siedzisku i oparciu - silnik stojący rzędowy umiejscowiony wzdłużnie z tyłu autobusu: poj: 6,0-7,0l, moc min. 200 KM spełniający co najmniej normę EURO 2 - sztywna oś przednia - pełne zawieszenie pneumatyczne - hamulce: pneumatyczne, układ dwuobwodowy ze wspomaganiem, ABS, ASR - powłoka lakiernicza bez większych uszkodzeń, auto bezwypadkowe - elektroniczne tablice kierunkowe ze sterownikiem (przód - pełnowymiarowe, bok i tył) - 2 nowe kasowniki, nowe opony bezdętkowe, radio - dodatkowe ogrzewanie wodne - co najmniej dwa wywietrzniki dachowe - młotki do awaryjnego wybijania szyb - autobus nie eksploatowany w Polsce, - auto musi posiadać udokumentowany przebieg km - autobus powinien posiadać kompletną dokumentację pozwalającą na rejestrację w Polsce (w dniu dostawy wymagane zaświadczenie z przeglądu technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu - nie starsze niż 2 tyg.) - dostawca dostarczy niezbędne instrukcje i DTR oraz katalogi części zamiennych pojazdu w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym, przedłoży: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, złoży: - oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Pzp (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - zał. nr 2 do SIWZ. - złoży formularz ofertowy - załącznik nr.1 oraz zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr.3). a ponadto - kserokopię świadectwa homologacji lub kserokopię decyzji zwalniającej pojazd z obowiązku homologacji, 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w pkt 1 lit. a, b, c, d, e. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp- załącznik nr 2 do SIWZ. b) Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Inne wymagane dokumenty: c) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, w tym spółka cywilna) - wykonawca winien załączyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii, pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. d) W przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia. e) - kserokopię świadectwa homologacji lub kserokopię decyzji zwalniającej pojazd z obowiązku homologacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zegluga.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach