Przetargi.pl
Dostawa 2 sztuk samochodów osobowych w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu - nr postępowania FH/ 03/ 01/ 20

Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ogłasza przetarg

  • Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
    ul. Leopolda 31
    40-189 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
    REGON: 12531630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUT SIECI

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 sztuk samochodów osobowych w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu - nr postępowania FH/ 03/ 01/ 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk samochodów osobowych, fabrycznie nowych (rok produkcji 2019 lub 2020) w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu, o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Waluta umowy – PLN 2) Wpłata własna – A - 10% wartości przedmiotu leasingu dla samochodu 1; B - 20% wartości przedmiotu leasingu dla samochodu 2. 3) Spłata nastąpi w 59 równych miesięcznych ratach leasingowych. Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych w oparciu o harmonogram finansowy będący integralną częścią umowy. 4) Rata leasingowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: - spłatę należności głównej - wszelkie opłaty, ryzyka, ubezpieczenie i podatki, w tym podatek VAT. 5) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat manipulacyjnych. Zamawiający zgadza się, aby integralną część umowy stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to obowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana. 6) Wartość wykupu – 1 % wartości przedmiotu leasingu. 7) Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy leasingu ponosi Leasingodawca. 8) Leasingodawca ubezpieczy przez cały okres trwania umowy przedmiot leasingu (ubezpieczenie OC i AC) oraz pokryje z tego tytułu wszystkie koszty . Wymagania dodatkowe 1) Przedmiot Leasingu musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację (po stronie Wykonawcy) i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. Wraz z Przedmiotem Zamówienia należy dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim. 2) Leasingodawca musi podać w ofercie przetargowej producenta i model oferowanego Przedmiotu Zamówienia. 3) Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy wg wzoru umowy leasingowej obowiązującej u Leasingodawcy jedynie w przypadku, gdy do takiego wzoru umowy zostaną wprowadzone zapisy niniejszego SIWZ, w szczególności konkretne nazwy i terminy, a także założenia istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Szczególne warunki realizacji i gwarancja 1) Dostawca udziela gwarancji w pełnym zakresie na Przedmiot Zamówienia (przenosi uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta). Okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia ostatecznego (bez wad i usterek) odbioru przedmiotu umowy, potwierdzonego podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony Umowy. Podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego nastąpi po dostawie Przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający nie będzie ponosił kosztów naprawy, tj. kosztów robocizny oraz kosztów użytych podczas naprawy części w okresie udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wypełnione i podpisane następujące dokumenty: FORMULARZ OFERTY - Załącznik nr 5 do SIWZ, FORMULARZ CENOWY OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załącznik nr 3 do SIWZ, Wykaz parametrów oferowanego przedmiotu Leasingu - Załącznik nr 5a do SIWZ OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA - Załącznik nr 4 do SIWZ, WZÓR INFORMACJI DOT. VAT - Załącznik nr 6 do SIWZ, OŚWIADCZENIE DOT. PODWYKONAWSTWA - Załącznik nr 8 do SIWZ, PEŁNOMOCNICTWA opisane w SIWZ. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr FH/03/01/20) Informacji o złożonych ofertach, PRZEKAŻE Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - OŚWIADCZENIE dot. GRUPY KAPITAŁOWEJ - Załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach