Przetargi.pl
Dostawa 2 szt. detektora tętna płodu, lampy zabiegowej, fotela ginekologicznego, krzeseł, wagi lekarskiej, stołu ze stali kwasoodpornej, stolika typu Mayo, narzędzi do endoskopowych operacji - 5 pakietów w okresie 5 tygodni.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-416 Warszawa, ul. Czerniakowska 231
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5841110 , fax. 022 5841109
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
    ul. Czerniakowska 231 231
    00-416 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5841110, fax. 022 5841109
    REGON: 00029088300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orlowskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 szt. detektora tętna płodu, lampy zabiegowej, fotela ginekologicznego, krzeseł, wagi lekarskiej, stołu ze stali kwasoodpornej, stolika typu Mayo, narzędzi do endoskopowych operacji - 5 pakietów w okresie 5 tygodni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 2 szt. detektora tętna płodu, lampy zabiegowej, fotela ginekologicznego, krzeseł, wagi lekarskiej, stołu ze stali kwasoodpornej, stolika typu Mayo, narzędzi do endoskopowych operacji - 5 pakietów w okresie 5 tygodni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2 .1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że a) wobec Wykonawcy nie wszczęto postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono jego upadłości. (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pktach a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz wymienionych oświadczeń i dokumentów , w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2 Oświadczenie Wykonawcy o klasie oferowanego wyrobu medycznego(klasa I, II a, II b lub III ) 3 Deklarację Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych (deklaracja zgodności z CE) oraz Certyfikaty Jednostki Notyfikowanej jeżeli dotyczy wyrobu (nie dotyczy wyrobów należących do klasy I) 4. Dokument potwierdzający zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - dokument ten może mieć formę oświadczenia podpisanego przez osobę(y) upoważnioną do reprezentacji Firmy- nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I i II a 5. Aktualny katalog firmowy lub ulotkę informacyjną z opisem oferowanego produktu potwierdzających stawiane wymagania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orlowskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach