Przetargi.pl
Dostawa 2 szt. autobusów klasy midi w formie leasingu operacyjnego - II postępowanie

Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (024) 3675167, , fax. 243675114
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 17
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. (024) 3675167, , fax. 243675114
    REGON: 61040391200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmplock.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 szt. autobusów klasy midi w formie leasingu operacyjnego - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 fabrycznie nowych autobusów miejskich niskopodłogowych, jednej marki, o długości 8 -10 m – zasilanych ON w formie leasingu operacyjnego Oznaczenie według CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego 66114000-2 – usługa leasingu ( z opcją wykupu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przelać na konto Zamawiającego: PEKAO S.A/ I oddział Płock 17124031741111000028910750, z dopiskiem „Wadium – dostawa 2 szt. autobusów”
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 Kalkulacja zużycia energii dla każdego typu pojazdów (zgodnie z załącznikiem nr 6 do Siwz Opisu przedmiotu zamówienia i wyposażenia Do oceny składanej oferty - dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w Załącznika nr 6 do SIWZ. Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. W przypadku wskazania w ofercie części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom należy podać zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego – lidera, pełnomocnictwo (zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy), udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców – złożone w formie oryginału lub poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach