Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 36 52 403 , fax. 71 36 52 781
- Data zamieszczenia: 2017-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 36 52 403, fax. 71 36 52 781
REGON: 001020861 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 pojazdów oznakowanych typu biuro z wyposażeniem na rzecz Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 pojazdów oznakowanych typu biuro z wyposażeniem na rzecz Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż przedstawione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2. 4. Samochody muszą być: 1) fabrycznie nowe; 2) wyprodukowane w roku 2017; 3) kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; 4) tego samego modelu i marki. 5. Samochody muszą: 1) posiadać świadectwo homologacji pojazdu wraz z zabudową gwarantujące rejestrację pojazdu jako specjalnego dla min 4 osób. Świadectwo homologacji musi być wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1475). 2) spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin. 6. Zamówienie obejmuje również bezpośrednie dostarczenie pojazdów do obiektu Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31. 7. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) na okres min 24 miesięcy lub przebieg min 100 tys. km (w zależności, co pierwsze nastąpi), 2) na okres min 36 miesięcy na powłokę lakierniczą nadwozia, okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego ani od limitu przejechanych kilometrów, 3) na okres 24 miesięcy na zabudowę biurową nadwozia, w tym dodatkową instalację elektryczną, 4) na okres 60 miesięcy na perforację karoserii. Okres gwarancji biegnie od daty bezusterkowego podpisania Protokołu odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w § 4 Projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 oraz blokadą mechanizmu różnicowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Walimiu”
Dodano: 2023-09-13 - Zakup i dostawa lekkiego samochodu typu pickup dla OSP Pichorowice
Dodano: 2022-11-15 - Zakup i dostawa lekkiego samochodu typu pickup dla OSP Pichorowice
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa (zakup) specjalistycznego samochodu w rozmiarze L2H1 do transportu krwi i jej składników dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2022-09-11 - Dostawa dwóch samochodów SLOp, jednego samochodu SLRr oraz jednego mikrobusa
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa samochodu ciężarowego z fabrycznie montowaną zabudową typ śmieciarka jednokomorowa
Dodano: 2021-03-09 - Dostawa specjalistycznego samochodu (śmieciarki 2 komorowej na podwoziu dwuosiowym o d.m.c. 18 Mg ) do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2021-02-15 - Zakup pojazdu specjalnego – samochód dwudrogowy typu pickup. CPV 34114000-9
Dodano: 2021-01-21 - Dostawa specjalistycznego samochodu (śmieciarki 2 komorowej na podwoziu dwuosiowym o d.m.c. 18 Mg ) do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2020-12-21 - Zakup pojazdu specjalnego – samochód dwudrogowy typu pickup. CPV 34114000-9
Dodano: 2020-12-11