Starostwo Powiatowe w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2676777 , fax. 024 2676848
- Data zamieszczenia: 2013-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płocku
ul. Bielska 59 59
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2676777, fax. 024 2676848
REGON: 61101533600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 (dwóch) syren elektronicznych wraz z montażem i włączeniem ich do Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Obrony Ludności w systemie Obrony Cywilnej dla Doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej: gminy Gąbin i Słubice w ramach projektu INARMA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje 1.Dostawę dwóch syren elektronicznych; 2.Prace montażowo - instalacyjne polegające na instalacji syren elektronicznych w gminnych punktach alarmowych: a)w miejscowości Piotrkówek gm. Słubice na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej; b)w miejscowości Nowy Wiączemin, gm. Gąbin na budynku Przepompowni Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Płocku. 3.Włączenie punktów alarmowych (syren elektronicznych) do Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Obrony Ludności Digitex CZK/IP pracujących w systemie Obrony Cywilnej dla Doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej: gminy Gąbin i Słubice w ramach projektu INARMA. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 352400008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa systemu alarmowania i ostrzegania ludności
Dodano: 2011-08-29 - Budowa systemu alarmowania i ostrzegania ludności
Dodano: 2011-07-13 - Budowa systemu alarmowania i ostrzegania ludności
Dodano: 2010-07-15 - dostawa i montaż urządzeń rozgłoszeniowo-alarmowych
Dodano: 2009-10-19 - Budowa systemu alarmowania i ostrzegania ludności
Dodano: 2009-07-02