Przetargi.pl
Dostawa 2 (dwóch) syren elektronicznych wraz z montażem i włączeniem ich do Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Obrony Ludności w systemie Obrony Cywilnej dla Doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej: gminy Gąbin i Słubice w ramach projektu INARMA

Starostwo Powiatowe w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676777 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2013-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676777, fax. 024 2676848
    REGON: 61101533600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 (dwóch) syren elektronicznych wraz z montażem i włączeniem ich do Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Obrony Ludności w systemie Obrony Cywilnej dla Doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej: gminy Gąbin i Słubice w ramach projektu INARMA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 1.Dostawę dwóch syren elektronicznych; 2.Prace montażowo - instalacyjne polegające na instalacji syren elektronicznych w gminnych punktach alarmowych: a)w miejscowości Piotrkówek gm. Słubice na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej; b)w miejscowości Nowy Wiączemin, gm. Gąbin na budynku Przepompowni Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Płocku. 3.Włączenie punktów alarmowych (syren elektronicznych) do Zintegrowanego Systemu Alarmowania i Obrony Ludności Digitex CZK/IP pracujących w systemie Obrony Cywilnej dla Doliny Iłowsko - Dobrzykowskiej: gminy Gąbin i Słubice w ramach projektu INARMA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 352400008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach