Przetargi.pl
Dostawa 2-ch samochodów typu pickup

Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 468 491, , fax. 598 424 457
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Słupsku
    ul. Jana Pawła II 1
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 468 491, , fax. 598 424 457
    REGON: 77128374200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://oirmslupsk.mojbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2-ch samochodów typu pickup
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2-ch samochodów typu pickup. Samochody muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 roku, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, kompletne i gotowe do użytku. 2. Samochody, stanowiące przedmiot dostawy muszą spełniać następujące wymagania minimalne określone w pkt 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej "SIWZ". 3. Miejscem dostawy/odbioru jest: siedziba Zamawiającego. 4. Koszty transportu i ubezpieczenia dostawy na czas transportu do siedziby Zamawiającego, koszty związane z realizacją przedmiotu Umowy, w tym wszystkie podatki i koszty, w tym także opłaty warunkujące dopuszczenie samochodu do użytkowania na terenie Polski, obciążają Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na każdy dostarczony pojazd zgodnie z wymaganiami pkt 3 SIWZ jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawca składa w załączeniu do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Wykonawca, działając zgodnie z art. 24 ust.11 Ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, które można sporządzić wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w niniejszym przetargu, który złożył odrębną ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego o ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa powyżej, sporządzone wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane są w oryginale. 5. Dokumenty, o których mowa powyżej inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach