Przetargi.pl
Dostawa 2 aparatów USG do realizacji projektu pt. Opracowanie innowacyjnego w skali świata urządzenia Tester BRASTER przeznaczonego do cyfrowej rejestracji obrazów termograficznych patologii gruczołu piersiowego kobiet oraz badania porównujące skuteczność urządzenia względem standardowych metod diagnostycznych raka piersi realizowanego w ramach programu INNOMED, zgodnie z umową zawartą z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.67.2015

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2015-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 aparatów USG do realizacji projektu pt. Opracowanie innowacyjnego w skali świata urządzenia Tester BRASTER przeznaczonego do cyfrowej rejestracji obrazów termograficznych patologii gruczołu piersiowego kobiet oraz badania porównujące skuteczność urządzenia względem standardowych metod diagnostycznych raka piersi realizowanego w ramach programu INNOMED, zgodnie z umową zawartą z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.67.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 aparatów USG do realizacji projektu pt. Opracowanie innowacyjnego w skali świata urządzenia Tester BRASTER przeznaczonego do cyfrowej rejestracji obrazów termograficznych patologii gruczołu piersiowego kobiet oraz badania porównujące skuteczność urządzenia względem standardowych metod diagnostycznych raka piersi realizowanego w ramach programu INNOMED, zgodnie z umową zawartą z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ - parametry techniczne, warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, niepowystawowy, wyprodukowany w 2015r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Użytkownika. 2.Montaż, instalację i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie w miejscu instalacji minimum 16 h zegarowych szkolenia z zakresu obsługi urządzeń dla 4 osób, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej. 5.Wykonanie minimum 1 bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego w każdym rozpoczętym roku gwarancji. Termin przeprowadzenia przeglądu Wykonawca ustali z Użytkownikiem. 6.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 7.Autoryzowany serwis producenta w czasie trwania okresu gwarancji. 8.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 7 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku) od chwili zgłoszenia wady. W przypadku, gdy termin się wydłuży zapewnienie aparatu USG zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany. 9.Trzykrotna naprawa tego samego podzespołu urządzenia będącego przedmiotem umowy lub sumaryczny czas napraw przekraczający trzy miesiące w okresie gwarancji kwalifikuje podzespół urządzenia dotkniętego wadą do wymiany na nowy, przez Wykonawcę i na jego koszt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: parametry techniczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach