Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2015-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 aparatów USG do realizacji projektu pt. Opracowanie innowacyjnego w skali świata urządzenia Tester BRASTER przeznaczonego do cyfrowej rejestracji obrazów termograficznych patologii gruczołu piersiowego kobiet oraz badania porównujące skuteczność urządzenia względem standardowych metod diagnostycznych raka piersi realizowanego w ramach programu INNOMED, zgodnie z umową zawartą z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.67.2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 aparatów USG do realizacji projektu pt. Opracowanie innowacyjnego w skali świata urządzenia Tester BRASTER przeznaczonego do cyfrowej rejestracji obrazów termograficznych patologii gruczołu piersiowego kobiet oraz badania porównujące skuteczność urządzenia względem standardowych metod diagnostycznych raka piersi realizowanego w ramach programu INNOMED, zgodnie z umową zawartą z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ - parametry techniczne, warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, niepowystawowy, wyprodukowany w 2015r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Użytkownika. 2.Montaż, instalację i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie w miejscu instalacji minimum 16 h zegarowych szkolenia z zakresu obsługi urządzeń dla 4 osób, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej. 5.Wykonanie minimum 1 bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego w każdym rozpoczętym roku gwarancji. Termin przeprowadzenia przeglądu Wykonawca ustali z Użytkownikiem. 6.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 7.Autoryzowany serwis producenta w czasie trwania okresu gwarancji. 8.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 7 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku) od chwili zgłoszenia wady. W przypadku, gdy termin się wydłuży zapewnienie aparatu USG zastępczego o parametrach nie gorszych niż zamawiany. 9.Trzykrotna naprawa tego samego podzespołu urządzenia będącego przedmiotem umowy lub sumaryczny czas napraw przekraczający trzy miesiące w okresie gwarancji kwalifikuje podzespół urządzenia dotkniętego wadą do wymiany na nowy, przez Wykonawcę i na jego koszt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: parametry techniczne
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu USG dla oddziału położniczo - ginekologicznego oraz aparatu echo serca dla oddziału Chorób Wewnętrznych I z Pododdziałem Kardiologicznym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu medycznego - Aparat USG dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku
Dodano: 2016-07-13 - Zakup wraz z dostawą głowicy ( przetwornika) L10-5 firmy Siemens do aparatu usg ACUSON X 500
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa aparatu USG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa i montaż aparatu USG wraz z oprzyrządowaniem oraz przeprowadzenie szkolenia personelu z zakresu obsługi urządzenia
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla SPZLO w Wieliczce.
Dodano: 2016-04-18 - Zakup i dostawa aparatury medycznej
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa aparatu USG z Dopplerem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego na potrzeby ZLA w Oświęcimiu.
Dodano: 2016-03-29 - Zakup wraz z dostawą aparatu usg
Dodano: 2016-03-29