Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
ul. Długa 49 49
53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
REGON: 00015014200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA 296 SZT. STALOWYCH KOSZY NA ŚMIECI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 296 szt. stalowych koszy na śmieci. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285129106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówienia polegające na dostawie stalowych, ocynkowanych ulicznych koszy na odpady o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł netto, w tym minimum jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł netto. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą się posiadaniem na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 złotych. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek 1. muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki 2. i 3. - dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie /spełnia/nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca po-siada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na dostawie stalowych, ocynkowanych ulicznych koszy na odpady o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł netto, w tym minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł netto oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną