Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, Walewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Walewska 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
REGON: 10445119000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 28 klimatyzatorów wraz z montażem do budynków biurowych ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 sztuk klimatyzatorów wraz z montażem w budyn-kach biurowych ZGN Praga-Południe. 2. Zakres robót określa przedmiar robót i opis przedmiotu zamówienia stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ 3. Klimatyzatory powinny być dostarczone i zamontowane w siedzibach Zamawiającego przy ulicy: Walewskiej 4, Wąwolnickiej 3, Niekłańskiej 35A, Siennickiej 44, Sulejkowskiej 45, Het-mańskiej 25 w Warszawie. 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć nowe urządzenia, wolne od wad, zapewniające bez-pieczną i higieniczną pracę zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5. Dostawa obejmuje dowóz, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w wyżej wymienionej siedzibach. 6. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności wydane przez akredytowaną jednostkę cer-tyfikującą, której certyfikaty są uznawane na terenie Polski jak również Unii Europejskiej. 7. Wymagane parametry techniczne oferowanych klimatyzatorów: 1) urządzenia typu split wykonane w technologii inverterowej, 2) minimalny wskaźnik SEER = 6,6 , minimalny wskaźnik SCOP = 4,0, 3) przedział temp. pracy dla chłodzenia dla urządzeń do pomieszczeń biurowych: -10°c do +48°c, 4) funkcja automatycznego czyszczenia zapobiegająca rozwojowi pleśni i bakterii, 5) jednostka wewnętrzna z przeciwgrzybicznym filtrem powietrza, 6) regulacja lamelek oraz żaluzji jednostki wewnętrznej (góra-dół oraz prawo-lewo) sterowa-na bezpośrednio z pilota, 7) system dalekiego zasięgu powietrza – funkcja wybierana z pilota, 8) funkcja auto restart, 9) maksymalne poziomy szumów w trybie HI (maksymalne obroty wentylatora): 41 dB - do-tyczy jednostki wewnętrznej, 10) minimalna ilość nawiewanego powietrza (jednostki wewnętrznej) na chłodzeniu w trybie HI(Max): 12,5 m3/minutę, 11) moc chłodnicza minimum 3,5 kW na każde urządzenie. 7. Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, euro-pejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równo-ważnych (w tym materiałów, wyrobów lub urządzeń) w stosunku do opisanych w doku-mentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określo-nymi w SIWZ. Wskazanie w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ przykładowych znaków towa-rowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specy-fikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie ocze-kiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzo-rzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równo-ważne Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastoso-wanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu rozwiązań równoważnych, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia przyjęto rozwiązania zapropo-nowane w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ; 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, wyroby, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty ze-stawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, wyro-bów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych załączniku nr 6 i 7 do SIWZ, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w załączniku nr 6 i 7do SIWZ, których dotyczy. 3) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów tech-niczno-użytkowych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 4) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, wyrobów, urzą-dzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funk-cjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 8. Parametry i cechy według których Zamawiający będzie oceniał, czy zaoferowane materiały, urządzenia lub rozwiązania są równoważne wymaganym przez Zamawiającego zostały określo-ne w dokumentacji projektowej. 9. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informa-cji o której mowa w pkt. 21.3. SIWZ. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 1 osobę wykonującą prace w trakcie realizacji przedmiotu umowy, z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się rów-nież za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 1-go pełnego etatu i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 11. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pra-cowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 12.Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 13. Wykonawca nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy udokumentuje formę zatrudnienia zadeklarowanych przez niego pracowników w „Wykazie osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”, okazując np. umowę o pracę, druk ZUS RCA itp., z których jedno-znacznie będzie wynikała liczba pełnych etatów. Dokumenty o których mowa powyżej powin-ny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szcze-gólności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega ano-nimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wyko-nawcę do realizacji zamówienia w tym personelu Wykonawcy zatrudnionego na podstawie umowy cywilnoprawnej. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 15. Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w „Wykazie osób, które będą uczestni-czyć w wykonaniu zamówienia”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisem-nego powiadomienia Zamawiającego. Do zawiadomienia muszą być dołączone kopie upraw-nień tego samego rodzaju i nie mniejsze niż te które były wymagane w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia publicznego. Brak wymaganych uprawnień przy powiadomieniu powoduje, że zmiana jest nieskuteczna. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do prze-kazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Obowiązek ten Wyko-nawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 1 określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pod-lega wykluczeniu, oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego Formularza Oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) dowodów, o których mowa w pkt 28 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 5) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 6) oświadczenia czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 7 ust. 1 pkt 2 albo 3 ustawy z dnia 2 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 r., poz. 646 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów to w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie za-mówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przed-stawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i uruchomienie dwóch fabrycznie nowych central wentylacyjnych
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa i instalacja klimatyzacji precyzyjnej do budynku nr 84 oraz do budynku nr 5 w Narodowym Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
Dodano: 2023-10-12 - Rozbudowa systemu klimatyzacji w gabinetach lekarskich i poczekalniach na piętrach I,II,V,VII w budynkach A,B,C, CWPL „CePeLek” SPZOZ przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie
Dodano: 2023-09-13 - Zakup i zamontowanie klimatyzatorów multisplit na parterze budynku w części obsługującej obywateli państw trzecich w pokojach oraz hali obsługi MUW Komponent 1 / Działanie 1 (kat. I19).
Dodano: 2023-07-20 - Zakup i zamontowanie klimatyzatorów multisplit na parterze budynku w części obsługującej obywateli państw trzecich w pokojach oraz hali obsługi MUW Komponent 1 / Działanie 1 (kat. I19).
Dodano: 2023-06-28 - Dostawa oraz montaż klimatyzatorów w budynku szkoły podst. w Dąbrowie przy ul. Partyzantów realizowanego ramach zadania pt. „Modernizacja centrali wentylacyjnej N3 w SP Nr 2 im. Ireny Szewińskiej”
Dodano: 2023-06-23 - Zakup i zamontowanie klimatyzatorów multisplit na parterze budynku w części obsługującej obywateli państw trzecich w pokojach oraz hali obsługi MUW
Dodano: 2023-03-31 - Dostawa klimatyzatorów wraz z montażem w serwerowniach oraz pomieszczeniach technicznych użytkowanych przez Centrum Informatyki Resortu Finansów w gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie.
Dodano: 2023-02-10 - Sprzedaż, dostawa oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń znajdujących się w budynku Centrum Nowych Technologii w Warszawie przy ul. Banacha 2c
Dodano: 2023-01-23 - Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w węzłach OST 112
Dodano: 2022-11-10