Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 721 018 , fax. 178 721 262
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
ul. Rejtana
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 721 018, fax. 178 721 262
REGON: 69156004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa 27 sztuk foteli obrotowych biurowych dla Instytutu Nauk o Polityce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa 27 sztuk foteli obrotowych biurowych dla Instytutu Nauk o Polityce” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do Siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty; 2. Pełnomocnictwo/-a w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (w przypadku działania przez pełnomocnika); 3. Podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę (zawierający szczegółowe informacje dotyczące produktu, wraz z podaniem nazwy producenta i modelu) Dokument musi zawierać wszelkie informacje o oferowanym produkcie, dane te muszą pozwolić Zamawiającemu na porównanie oferowanego asortymentu z asortymentem wymaganym w załączniku nr 4 do Siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup krzeseł w ramach projektu pt. ,, Dostępna Gmina Osiek Jasielski”
Dodano: 2023-07-23 - Dostawa 27 sztuk foteli obrotowych biurowych dla Instytutu Nauk o Polityce”
Dodano: 2021-02-03 - DOSTAWA FOTELI I KRZESEŁ BIUROWYCH DLA POTRZEB PODKARPACKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BOGUCHWALE
Dodano: 2017-11-28