Przetargi.pl
Dostawa 26 sztuk łóżek elektrycznych z szafką przyłóżkową i 26 sztuk materacy przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych dla pacjentów z odleżynami wszystkich typów

Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Szewska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 675 22 55 , fax. 56 676 45 56
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
    ul. Szewska 23
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 675 22 55, fax. 56 676 45 56
    REGON: 87154789900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalchelmza.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 26 sztuk łóżek elektrycznych z szafką przyłóżkową i 26 sztuk materacy przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych dla pacjentów z odleżynami wszystkich typów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 26 sztuk łóżek elektrycznych z szafką przyłóżkową i 26 sztuk materacy przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych dla pacjentów z odleżynami wszystkich typów. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1A i 1B do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy). • 1A - Dostawa 26 sztuk łóżek elektrycznych z szafką przyłóżkową • 1B- Dostawa 26 sztuk materacy przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych dla pacjentów z odleżynami wszystkich typów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192120-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. 3) Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem (w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4) Oferta składana przez wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, w tym wraz z ofertą należy złożyć min. wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach