Przetargi.pl
Dostawa 25 urządzeń wielofunkcyjnych z usługą instalacji i uruchomieniem, dostawa systemu wydruku centralnego z funkcją OCR wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi serwisowej dla dostarczonych urządzeń oraz szkoleniem z obsługi dostarczonego systemu w miejscu realizacji w budynku przy ul. Jagiellońskiej 55 b w Warszawie

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-513 Warszawa, Alojzego Felińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5618000, 5618017, 5618018 , fax. 22 5618093
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
    Alojzego Felińskiego 2B
    01-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, fax. 22 5618093
    REGON: 00000001021100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowieckie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 25 urządzeń wielofunkcyjnych z usługą instalacji i uruchomieniem, dostawa systemu wydruku centralnego z funkcją OCR wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi serwisowej dla dostarczonych urządzeń oraz szkoleniem z obsługi dostarczonego systemu w miejscu realizacji w budynku przy ul. Jagiellońskiej 55 b w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 urządzeń wielofunkcyjnych z usługą instalacji i uruchomieniem, dostawa systemu wydruku centralnego z funkcją OCR wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi serwisowej dla dostarczonych urządzeń oraz szkolenie z obsługi dostarczonego systemu w miejscu realizacji w budynku przy ul. Jagiellońskiej 55 b w Warszawie. Dokładny opis w Załączniku Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 000,00 zł. (słownie: trzynaście tysięcy złotych, 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 3. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego znajdujący się w – Narodowym Banku Polskim O/O Warszawa - nr rachunku 20 1010 1010 0166 4913 9120 0000 – z adnotacją „Wadium - Postępowanie PN/31/2017. 4. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 5. Zamawiający prosi, aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie byl trwale spięty/zszyty z ofertą. 6. Zwrotu wniesionego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie dyspozycji art. 25a ust. 1 Ustawy wypełnione i podpisane, oświadczenie w oryginale na okoliczność wstępnego potwierdzenie spełniania warunków niepodlegania wykluczeniu z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zgodnie z dyspozycja art. 25a ust. 6 Ustawy, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie składa odrębne wypełnione i podpisane oświadczenie - Załącznik Nr 1 do oferty. 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 4. Wykaz usług potwierdzający spełnianie warunku doświadczenia zgodnie z ust. V, pkt. 2 , ppkt. 2.1. SIWZ - Załącznik Nr 2 do oferty. 5. W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do jednej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331 ze zm.) wspólnie z wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W przypadku konsorcjum każdy z członków konsorcjum składa oświadczenie oddzielnie i podpisuje indywidualnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach