Przetargi.pl
Dostawa 2500 ton kruszywa dla Nadleśnictwa Międzyzdroje.

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Niepodległości 35
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3280057 , fax. 91 3280057
  • Data zamieszczenia: 2015-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyzdroje
    ul. Niepodległości 35 35
    72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3280057, fax. 91 3280057
    REGON: 81053921000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyzdroje.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2500 ton kruszywa dla Nadleśnictwa Międzyzdroje.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu, frakcji 0-63 mm, w przewidywanej ilości szacunkowej 2500 t, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2015 roku. Przedmiot zamówienia przeznaczony zostanie na potrzeby utrzymania - napraw bieżących i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Międzyzdroje. Jakość kruszywa powinna być zgodna z normą PN-EN 13242. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania - musi posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty. Kruszywo winno pochodzić od producenta, który potwierdzi zgodność z normą PN-EN 13242 deklaracją zgodności uzyskaną zgodnie z systemem oceny zgodności wyrobów budowlanych określonym wymienioną normą oraz zgodnie obowiązującymi przepisami. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem kruszywa do poszczególnych leśnictw: Leśnictwo Dargobądz (oddz. 115) - 1000 t; Leśnictwo Karsibór (oddz. 215, 328) - 900 t; Leśnictwo Troszyn (oddz. 448) - 600 t. Wykonawca zapewni środki transportowe i dostarczy kruszywo do w/w miejsc. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa w w/w miejscach, wskazanych przez Zamawiającego. Realizacja dostaw powinna odbywać się w dni robocze w godzinach między 7:00 - 15:00. Dostawy w innym czasie możliwe są jedynie w wyjątkowych wypadkach po uprzednim uzgodnieniu z właściwym Leśniczym. Dowóz kruszywa będzie potwierdzany przez leśniczego przyjmującego transport, poprzez podpisanie dokumentu WZ. Dokument WZ powinien zawierać oznaczenie kruszywa zgodnego z normą PN-EN 13242 oraz wskazane wagi dla każdego dowożonego kursu. W dniu odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię dokumentów WZ, potwierdzających łączną ilość dostarczonego kruszywa oraz deklarację zgodności dla oznaczonej wg numerów WZ partii dostawy dla danego leśnictwa. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestniczenia w ważeniu ładunku w miejscu poboru kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia zgodności wagi ładunku z wagą na dokumencie WZ poprzez ponowne zważenie na koszt Zamawiającego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy użycia środków technicznych i organizacji prac pozwalających realizować dostawy do każdego ze wskazanych leśnictw w sposób ciągły. Zamawiający może przed lub w trakcie dostawy żądać dodatkowych dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca powinien przedłożyć zamawiającemu deklarację zgodności z niniejszymi warunkami lub ocenę jakości lub orzeczenie o jakości materiału spełniającego wymagania odpowiednich norm lub odpowiedni certyfikat lub inne dokumenty potwierdzające (określające) odpowiednią jakość materiału. Materiał nie może zawierać zanieczyszczeń pochodzenia organicznego (humusu), gliny, odpadów drewna, stali, tworzyw sztucznych (plastiku), itp.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 PLN Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 81 2030 0045 1110 0000 0055 6300 - z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie Zamawiającego przy ul. Niepodległości 35, Międzyzdroje; 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. 16 lipca 2015 r. do godz. 10.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego; 4) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą; 5) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie ma być co najmniej bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, e) termin ważności gwarancji/poręczenia; 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP; 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę; 11) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyzdroje.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach