Przetargi.pl
Dostawa 21 drzwi stalowych, profilowych, przeszklonych o odporności ogniowej EI 30 wraz z ich montażem i demontażem drzwi istniejących, wydzielających klatkę schodową w Domu Studenckim (bud. A) Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Badurskiego 17. (Nr sprawy: DRI/CM/242/1-26/ZP/09)

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4219851 , fax. 012 4219851
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4219851, fax. 012 4219851
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 21 drzwi stalowych, profilowych, przeszklonych o odporności ogniowej EI 30 wraz z ich montażem i demontażem drzwi istniejących, wydzielających klatkę schodową w Domu Studenckim (bud. A) Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Badurskiego 17. (Nr sprawy: DRI/CM/242/1-26/ZP/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 21 drzwi stalowych, profilowych, przeszklonych o odporności ogniowej EI 30 wraz z ich montażem oraz demontaż 21 drzwi istniejących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana przez Komisję Przetargową wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli kwota ubezpieczenia jest mniejsza niż cena składanej oferty, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty oświadczenia, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiąże się, przed zawarciem umowy, do podwyższenia kwoty ubezpieczenia do wysokości ceny składanej oferty. Jeżeli wymagalna składka ubezpieczenia była płatna przelewem, należy do oferty dołączyć dowód opłacenia składki. Składane kserokopie wymaganych dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (czytelny podpis, data).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach