Przetargi.pl
Dostawa: 2.196 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Cfl-s1, 909 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Bfl-s1 oraz 585 m2 wykładziny PCV dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.poznan.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa: 2.196 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Cfl-s1, 909 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Bfl-s1 oraz 585 m2 wykładziny PCV dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 2.196 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Cfl-s1, 909 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Bfl-s1 oraz 585 m2 wykładziny PCV. 1. 2.196 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Cfl-s1 o następujących parametrach: 1. ilość - 2.196 m2, 2. kolor - brąz, melanż, 3. waga runa - 450 g/m2, 4. ilość splotu - powyżej 107.000 m2, 5. rodzaj włókna - 100% polipropylen, 6. reakcja na ogień - Cfl - s1, 7. szerokość wykładziny - 5m, 8. rolki mają być pocięte w wielokrotność 3 metrów, 9. posiadające aprobatę do stosowania w miejscach używania krzeseł na kółkach. 2. 909 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Bfl-s1 o następujących parametrach: 1. ilość - 909 m2, 2. kolor - brąz, melanż, 3. waga runa - 450 g/m2, 4. ilość splotu - powyżej 107.000 m2, 5. rodzaj włókna - 100% polipropylen, 6. reakcja na ogień - Bfl - s1, 7. szerokość wykładziny - 5m, 8. rolki mają być pocięte w wielokrotność 3 metrów, 9. posiadające aprobatę do stosowania w miejscach używania krzeseł na kółkach. 3. Wykładzina PCV - 585 m2, o następujących parametrach: 1. ilość - 585 m2, 2. kolor - korek, 3. szerokość wykładziny -3m, 4. grubość warstwy użytkowej - 0,5 mm, 5. reakcja na ogień - Bfl - f1, 6. odporność na poślizg - >0,3, 7. oddziaływanie kółek fotela bez uszkodzeń, 8. grupa ścieralności - T, 9. właściwości elektrostatyczne - PN-EN 14041, 10. klasa użytkowania - 33/42, 11. rolki mają być pocięte w wielokrotność 5 metrów. Wykonawca wraz z dostawą, zobowiązany jest dostarczyć do zaoferowanych wykładzin atesty reakcji na ogień oraz dla wykładziny dywanowej aprobatę do stosowania w miejscach używania krzeseł na kółkach. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbkę każdej z wykładzin. Umowa zostanie zawarta po ostatecznej akceptacji kolorystycznej przedstawionych próbek przez Zamawiającego. Uwaga ! Wymagana gwarancja Na dostarczone wykładziny Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, lecz nie mniejszej niż 24 miesiące. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i potwierdzają spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 SIWZ (do oświadczenia Wykonawca ewentualnie dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach