Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.poznan.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: 2.196 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Cfl-s1, 909 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Bfl-s1 oraz 585 m2 wykładziny PCV dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 2.196 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Cfl-s1, 909 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Bfl-s1 oraz 585 m2 wykładziny PCV. 1. 2.196 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Cfl-s1 o następujących parametrach: 1. ilość - 2.196 m2, 2. kolor - brąz, melanż, 3. waga runa - 450 g/m2, 4. ilość splotu - powyżej 107.000 m2, 5. rodzaj włókna - 100% polipropylen, 6. reakcja na ogień - Cfl - s1, 7. szerokość wykładziny - 5m, 8. rolki mają być pocięte w wielokrotność 3 metrów, 9. posiadające aprobatę do stosowania w miejscach używania krzeseł na kółkach. 2. 909 m2 wykładziny dywanowej w klasie palności Bfl-s1 o następujących parametrach: 1. ilość - 909 m2, 2. kolor - brąz, melanż, 3. waga runa - 450 g/m2, 4. ilość splotu - powyżej 107.000 m2, 5. rodzaj włókna - 100% polipropylen, 6. reakcja na ogień - Bfl - s1, 7. szerokość wykładziny - 5m, 8. rolki mają być pocięte w wielokrotność 3 metrów, 9. posiadające aprobatę do stosowania w miejscach używania krzeseł na kółkach. 3. Wykładzina PCV - 585 m2, o następujących parametrach: 1. ilość - 585 m2, 2. kolor - korek, 3. szerokość wykładziny -3m, 4. grubość warstwy użytkowej - 0,5 mm, 5. reakcja na ogień - Bfl - f1, 6. odporność na poślizg - >0,3, 7. oddziaływanie kółek fotela bez uszkodzeń, 8. grupa ścieralności - T, 9. właściwości elektrostatyczne - PN-EN 14041, 10. klasa użytkowania - 33/42, 11. rolki mają być pocięte w wielokrotność 5 metrów. Wykonawca wraz z dostawą, zobowiązany jest dostarczyć do zaoferowanych wykładzin atesty reakcji na ogień oraz dla wykładziny dywanowej aprobatę do stosowania w miejscach używania krzeseł na kółkach. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbkę każdej z wykładzin. Umowa zostanie zawarta po ostatecznej akceptacji kolorystycznej przedstawionych próbek przez Zamawiającego. Uwaga ! Wymagana gwarancja Na dostarczone wykładziny Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, lecz nie mniejszej niż 24 miesiące. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i potwierdzają spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 SIWZ (do oświadczenia Wykonawca ewentualnie dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów technicznych, malarskich i budowlanych
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywne dostawy artykułów technicznych i produktów chemicznych
Dodano: 2016-02-23 - Sukcesywne dostawy artykułów technicznych i produktów chemicznych
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa wykładzin PCV, dostawa materiałów chemii budowlanej.
Dodano: 2013-12-06 - sukcesywne dostawy artykułów technicznych
Dodano: 2013-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów technicznych
Dodano: 2011-06-28 - Remont podłogi w małej sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 1 im. Józefa Kostrzewskiego przy ulicy Leśnowolskiej 35 w Poznaniu
Dodano: 2010-08-31 - remont posadzki sportowej w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 18 im. Zofii Nałkowskiej na osiedlu Armii Krajowej 100 w Poznaniu
Dodano: 2010-05-12 - Dostawa oraz wymiana wykładziny dywanowej
Dodano: 2010-04-16 - Dostawa wykładziny podłogowej typu POLYFLOR wraz z jej ułożeniem
Dodano: 2010-01-15