Przetargi.pl
Dostawa 210 szt. zestawów racji żywnościowych dla strażaka PSP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2010-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 210 szt. zestawów racji żywnościowych dla strażaka PSP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 210 szt. zestawów racji żywnościowych dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej, składających się z: śniadania, obiadu i kolacji. Skład racji żywnościowych: Lp. Skład zestawu (minimum) Ilość I. Śniadanie 1 Konserwa mięsna min. 100g 2 Pasztet min. 100g 3 Pieczywo chrupkie min. 50g 4 Baton owocowo-zbożowy min. 40g 5 Dżem owocowy min. 25g 6 Mleko zagęszczone min. 100g II. Obiad 1 Mięsny posiłek obiadowy do podgrzewania min. 300g 2 Pieczywo chrupkie min. 50g 3 Zupa typu instant 1 szt. 4 Suchary min. 45g 5 Bezpłomieniowy podgrzewacz chemiczny do podgrzania posiłku 1 szt. 6 Saszetka z wodą min. 45ml III. Kolacja 1 Posiłek mięsny do podgrzewania min. 300g 2 Pieczywo chrupkie min. 50g 3 Czekolada gorzka min. 50g 4 Bezpłomieniowy podgrzewacz chemiczny do podgrzania posiłku 1 szt. 5 Saszetka z wodą min. 45ml IV. Akcesoria dodatkowe 1 Herbata instant 2 Cukier, sól i pieprz 3 Sztućce 4 Kawa instant 5 Cukierek z witaminą C 6 Guma do żucia 7 Serwetka nawilżona 8 Woreczek plastikowy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku. 4. Oznaczenie wg CPV: 15131000-5 Konserwy i przetwory z mięsa 15131310-1 Pasztety 15811000-6 Pieczywo 15820000-2 Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15511600-9 Mleko skondensowane 15332290-3 Dżemy 41110000-0 Woda pitna 15842000-2 Czekolada i wyroby cukiernicze 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 6. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. 7. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 8. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. 9. Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia - 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach