Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2184189
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
ul. Poligonowa 30 30
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2184189
REGON: 45067253800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 20 Mg masy mineralno-asfaltowej na zimno na bazę ZDP w Łomży, transportem wykonawcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1)Dostawa 20 Mg masy mineralno-asfaltowej na zimno (workowanej), transportem wykonawcy na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30 z przeznaczeniem do wykonania remontów na drogach powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. 2)Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób. 3)Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię masy. 2.Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 44.11.37.00-2 Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 2.Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.. I pkt.IX SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz. I pkt. VIII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą (w przypadku, gdy wadium jest wymagane) - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 w/w ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Kserokopia ważnej Aprobaty Technicznej UWAGA: 1)Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty. 2)Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania ofert na każdej stronie. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa masy bitumicznej na gorąco wraz z transportem do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach
Dodano: 2016-03-29 - Zakup masy asfaltowej na zimno oraz emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC wraz z sukcesywną dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w ciągu roku 2016
Dodano: 2016-03-22 - Sukcesywna dostawa masy asfaltowej na zimno do siedziby PZD w Siemiatyczach
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa do 50 ton w partiach po min. 10 ton masy asfaltowej na zimno do siedziby ZDP w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65B3PU/RC i mieszanki mineralno - asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni dróg na zimno w 2016 r.
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa emulsji asfaltowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej C65 B4RC oraz kruszywa łamanego o uziarnieniu 2/5 , 5/8 mm
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa emulsji asfaltowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej C65 B4RC oraz kruszywa łamanego o uziarnieniu 2/5 , 5/8 mm
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej na zimno do usuwania ubytków w nawierzchniach bitumicznych.
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno przy zastosowaniu lepiszcza - asfaltu modyfikowanego do napraw nawierzchni drogowych sposobem na zimno
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno przy zastosowaniu lepiszcza - asfaltu modyfikowanego do napraw nawierzchni drogowych sposobem na zimno
Dodano: 2015-11-03