Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
- Data zamieszczenia: 2019-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618541300, fax. +48618541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 200 zapór/wałów przeciwpowodziowych o długości 10 m i średnicy 80 cm wraz z 10 pompami powietrznymi do suszenia zapór - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 200 sztuk zapór/wałów przeciwpowodziowych o długości 10 m i średnicy 80 cm wraz z 10 szt. pomp powietrznych do suszenia zapór/wałów przeciwpowodziowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia z co najmniej 3 dniowym (dni robocze) wyprzedzeniem. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić: min. 60 miesięcznej gwarancji na zapory/wały przeciwpowodziowe i min. 12 miesięcznej gwarancji na pompy powietrzne. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44212383-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną