Przetargi.pl
Dostawa 1 sztuki samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 6,5 tony wraz z oznakowaniem i wyposażeniem go w elementy oznakowania samochodu specjalnego do Komendy Powiatowej PSP w Świeciu

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Laskowicka 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3311444 , fax. 052 3332170
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Laskowicka 2 2
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3311444, fax. 052 3332170
    REGON: 09236556600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kppspswiecie.binp.info/kppspswiecie/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 1 sztuki samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 6,5 tony wraz z oznakowaniem i wyposażeniem go w elementy oznakowania samochodu specjalnego do Komendy Powiatowej PSP w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest: Dostawa 1 sztuki samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 6,5 tony wraz z oznakowaniem i wyposażeniem go w elementy oznakowania samochodu specjalnego do Komendy Powiatowej PSP w Świeciu, zgodnie z określonymi parametrami (załącznik nr. 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2.złożą wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 3.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1-3 ustawy PZP, 4.przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5.dopuszczą możliwość zapłaty za wykonanie zamówienia w terminie do 21 dni od dnia wystawienia faktury po wykonaniu i odbiorze przedmiotu zamówienia 6.zaoferuje pojazd fabrycznie nowy z roku 2009 7.udzielenie na w/w pojazd co najmniej 2 lat gwarancji. 8.oferta winna zawierać pełna nazwę Wykonawcy przedmiotu zamówienia, której cena stanowić będzie podstawę do przedstawienia oferty. Nie spełnienie tego warunku skutkuje odrzuceniem oferty. Wymagania formalno - prawne dotyczące ofert 1.Oferta winna być napisana w języku polskim na maszynie lub komputerze, dopuszcza się jedynie ręczne wypełnienie załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dany przedmiot zamówienia, 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia 4.W przypadku załączenia kopii dokumentów (zaświadczenia, uprawnienia itp.) niezbędne jest ich potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy. Wymagana jest pieczęć firmowa oraz imienna osoby potwierdzającej. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. 5.W przypadku załączenia dokumentów w językach obcych, niezbędne jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego. 6.Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy. Upoważnienie innych osób do dokonania tej czynności musi mieć formę pisemną i być dołączone do oferty. 7.Wszelkie oświadczenia i zawiadomienia składane przez zamawiającego i wykonawców wymagają formy pisemnej. Jeżeli strony porozumieją się w formie innej niż pisemna, treść przekazanej informacji musi być niezwłocznie potwierdzona na piśmie. Oświadczenia lub zawiadomienia przekazane za pomocą teleksu, poczty elektronicznej lub telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego. 8.Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z art 87 ust. 1 9.Wszystkie dokumenty tworzące ofertę powinny być spięte lub zszyte i powinny mieć ponumerowane strony, 10.Stwierdzenie przez Zamawiającego faktu podania przez Wykonawcy nieprawdziwych informacji istotnych dla postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty, 11.Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Dzień upływu terminu składania ofert rozpoczyna bieg terminu związania ofertą. 12.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1.wypełniony formularz oferty z podaniem cen brutto za przedmiot zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający oraz form w jakich te dokumentu muszą być składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP) 3.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP 4.umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 5.oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oferty), 6.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniom z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1-3 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oferty),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspswiecie.binp.info/kppspswiecie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach