Przetargi.pl
Dostawa 1 szt. medycznego ambulansu drogowego typu „C” zgodnie z PN-EN 1789 wraz z zabudową przedziału medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji ambulansu.

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 1 szt. medycznego ambulansu drogowego typu „C” zgodnie z PN-EN 1789 wraz z zabudową przedziału medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji ambulansu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, medycznego ambulansu drogowego typu „C” zgodnie z PN-EN 1789 wraz z zabudową przedziału medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla pracowników S. Sprzętu Medycznego, personelu medycznego Działu Ratownictwa Medycznego i kierowców WSZ w Elblągu w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji ambulansu. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ambulansu DEMO, zabudowanego na pojeździe z 2019 roku z zastrzeżeniem, że przebieg pojazdu bazowego nie może być wyższy niż 10 000 km. 2. Szczegółowy opis pojazdu, wymagane wyposażenie, parametry graniczne, warunki gwarancji, serwisu, szkolenia i ubezpieczenia, zostały określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia do 10.12.2019 r. Z uwagi na fakt dofinansowania realizowanego zamówienia ze środków zewnętrznych, z tytułu nieterminowej dostawy przedmiotu umowy, uniemożliwiającej Zamawiającemu rozliczenie dofinansowania, a w konsekwencji jego utraty, Zamawiającemu przysługuje prawo do potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy kwoty do wysokości utraconego dofinansowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34211200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, parametry graniczne wymagane. 4. Wypełniony Załącznik Nr 1B do SIWZ, odpowiednio do zakresu składanej oferty – parametry oceniane. 5. Wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniająca ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ). 6. Oświadczenie Wykonawcy, że po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia dla pracowników S. Sprzętu Medycznego, personelu medycznego Działu Ratownictwa Medycznego i kierowców WSZ w Elblągu w zakresie w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji ambulansu.. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ zgodnie z treścią oferty . 9. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom. 10. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 11. Podpisaną klauzulę informacyjną ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 12. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. 13. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp – wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia nastronie informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach