Przetargi.pl
DOSTAWA 1 SZT ŁODZI HYBRYDOWEJ KABINOWEJ Z SILNIKIEM CZTEROSUWOWYM ZABURTOWYM, PRZYCZEPĄ TRANSPORTOWĄ, RĘKAWAMI SORBENTOWYMI

Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Warmińsko-Mazurskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości 16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5247070 , fax. 089 5247070
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Warmińsko-Mazurskiego
    ul. Niepodległości 16 16
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5247070, fax. 089 5247070
    REGON: 00082478700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wopr-wm.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA 1 SZT ŁODZI HYBRYDOWEJ KABINOWEJ Z SILNIKIEM CZTEROSUWOWYM ZABURTOWYM, PRZYCZEPĄ TRANSPORTOWĄ, RĘKAWAMI SORBENTOWYMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt łodzi hybrydowej kabinowej typu RIB o długości powyżej 6,30m z silnikiem czterosuwowym zaburtowym o mocy min. 150 KM lub dwoma silnikami czterosuwowymi o mocy min. 75 KM , przyczepą transportową, 120 mb rękawów sorbentowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 345214009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) podpisane oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku załączenia do oferty odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualność takich dokumentów może być potwierdzona przez organ wydający. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, do oferty należy załączyć przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2.1. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2 ppkt 2), wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 ppkt 2), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 3.1. Dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia tj. łodzi wraz z silnikiem i przyczepy - potwierdzające spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ , 3.2. na oferowana przyczepę - świadectwo homologacji wystawione zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 05.108.908 z późn. zmianami). 3.3. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi na terenie Polski. 4. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń 4.1. Jeżeli Wykonawca w określonym terminie nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z Rozdziałem IV siwz. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp tacy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Sposób dokonania oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym rozdziale siwz będzie dokonany w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wraz z ofertą wszystkich oświadczeń lub dokumentów jakich żądał zamawiający.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wopr-wm.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach