Przetargi.pl
Dostawa 185 szt. drukarek igłowych do drukowania teczek na akta sądowe dla sadów apelacji wrocławskiej.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
  • Data zamieszczenia: 2013-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7987777, fax. 071 7987714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 185 szt. drukarek igłowych do drukowania teczek na akta sądowe dla sadów apelacji wrocławskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 185 szt. drukarek igłowych do drukowania teczek na akta sądowe dla sądów powszechnych apelacji wrocławskiej wg opisu technicznego zawartego w załączniku nr 1 do projektu umowy - zał. nr 6 do SIWZ, zwanego dalej przedmiotem zamówienia, sprzętem lub urządzeniem. 2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do następujących lokalizacji i w następujących ilościach: 1) Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 - 330 Wrocław, ul. Energetyczna 4 - 14 szt., 2) Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze, 58 - 500 Jelenia Góra, Al. Wojska Polskiego 56 - 25 szt., 3) Sąd Okręgowy w Legnicy, 59 - 220 Legnica, ul. Złotoryjska 40 - 28 szt. 4) Sąd Okręgowy w Opolu, 45-064 Opole, ul. Daszyńskiego 1 -23 szt. 5) Sąd Okręgowy w Świdnicy, 58 -100 Świdnica, pl. Grunwaldzki 14 - 33 szt. 6) Sąd Okręgowy we Wrocławiu, 50 - 046 Wrocław, ul. Sądowa 1 - 62 szt. 3. Sąd Apelacyjny we Wrocławiu zwany jest w niniejszej SIWZ Zamawiającym, Sądy Okręgowe wymienione w ust. 2 zwane są dalej Użytkownikami końcowymi lub Użytkownikami. 4. Przez dostawę w niniejszej umowie należy rozumieć: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek oraz wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego lub Użytkownika końcowego. 5. Wszystkie egzemplarze oferowanego sprzętu muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu. 6. Docelowym miejscem użytkowania urządzeń są sądy obszaru apelacji wrocławskiej, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy. 7. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy warunków określonych przez Zamawiającego winien załączyć do oferty kompleksowo wypełniony załącznik nr 1.1. do SIWZ z podaniem nazwy producenta, modelu. 8. Warunki realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega wykonanie testów, celem potwierdzenia że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. W tym celu Wykonawca będzie zobowiązany na wezwanie Zamawiającego do bezpłatnego wypożyczenia sprzętu na okres co najmniej 3 dni wzorcowej drukarki. Niedostarczenie sprzętu będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań postawionych przez Zamawiającego. 10. W ramach testu musi zostać w szczególności potwierdzone, że drukarka będzie współpracować z oprogramowaniem SAWA firmy CURRENDA Sp. z o.o. oraz firmy ZETO Świdnica Sp. z o.o. w zakresie wydruku okładek akt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 10 000,00 zł złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Narodowym Banku Polskim Oddział we Wrocławiu nr 41 1010 1674 0003 9013 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. ZP - PN/17/2013. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30. 6. W ofercie wskazanym jest podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach