Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
- Data zamieszczenia: 2020-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Przy Rondzie 5
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
REGON: 14058042800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 1800 zestawów materiałów biurowych dla uczestników szkoleń w ramach projektu „Sądowa współpraca międzynarodowa w sprawach cywilnych i karnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt Wykonawcy 1800 zestawów materiałów biurowych dla uczestników szkoleń w ramach ww. projektu. Każdy z zestawów materiałów biurowych składa się z: a) długopisu; b) notesu klejonego; c) teczki A4; d) pendrive. 2. Zamawiający wymaga dostawy materiałów oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych do siedziby Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonywania zostały szczegółowo określone we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w rozdziale 3 SIWZ. 4. Termin przydatności dostarczanych artykułów powinien wynosić, co najmniej 24 miesiące licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego, a jeżeli termin przydatności wskazany na opakowaniu jest dłuższy, powinien odpowiadać temu dłuższemu terminowi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale 7 SIWZ w następującym układzie: 1) formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie wymienione w rozdz. 7 pkt 1.1 SIWZ – Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) (jeżeli dotyczy) dowody potwierdzające równoważność oferowanego produktu; 4) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo (zgodnie z zapisami rozdz. 11 SIWZ); 5) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z zapisami rozdz. 11 SIWZ). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. Biurowych oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon.
Dodano: 2023-10-15 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-09-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-08-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa materiałów biurowych, tonerów
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-03-30 - Dostawa artykułów biurowych, tonerów, płytek CD i DVD, oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2023-03-06 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-02-06