Przetargi.pl
Dostawa 17 sztuk rejestratorów cyfrowych do monitorowania sygnałów magnetycznych i tellurycznych

Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 01-452 Warszawa, Księcia Janusza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6915952, 22 6915977, , fax. 226 915 915
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
    Księcia Janusza 64
    01-452 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6915952, 22 6915977, , fax. 226 915 915
    REGON: 32590800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.igf.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka naukowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 17 sztuk rejestratorów cyfrowych do monitorowania sygnałów magnetycznych i tellurycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 17 sztuk rejestratorów cyfrowych do monitorowania sygnałów magnetycznych i tellurycznych. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Ilość rejestrowanych kanałów analogowych (A/D min. 24 bit) min. 5; 2. Zakres rejestrowanych napięć +/- 10V; 3. Rozdzielczość przetwornika analogowo/cyfrowego min. 24-bitowy; 4. Oporność wejść analogowych >= 500 kOhm; 5. Próbkowanie kanałów analogowych powinno zawierać co najmniej następujące częstotliwości próbkowania 1,10,100 Hz; 6. Wbudowany odbiornik sygnałów GPS; 7. Dla częstotliwości próbkowania 1Hz próbkowanie sygnałów ma się odbywać w momentach równych sekund wg czasu GPS z dokładnością maksymalnie 100 msec; 8. Powiązanie każdego próbkowania z czasem GPS; 9. Archiwizacja danych karta SD min. 4GB; 10. Wyjścia cyfrowe min. 2; 11. Dodatkowe wejścia analogowe z przetwornikiem co najmniej 8bitowym min. 6; 12. Oprogramowanie do automatycznego odczytu danych dla systemów Unix/Linux (którymi dysponuje Zamawiający) z licencją na czas nieoznaczony. Licencja powinna uprawniać Zamawiającego do używania oprogramowania przez czas nieokreślony, bez ograniczeń terytorialnych na polach eksploatacji obejmujących, co najmniej: 1) użytkowanie oprogramowania w pełnej funkcjonalności na sprzęcie komputerowym wchodzącym w skład Zestawu, jak i też powstałej w wyniku rozbudowy, w tym poprzez pracowników Zamawiającego, 2) sporządzenie jednej kopii zapasowej nośnika, na którym oprogramowanie utrwalono i wydano Zamawiającemu, 3) nieodpłatnego pobierania, instalowania i użytkowania poprawek i aktualizacji wydanych dla oprogramowania przez producenta oprogramowania. Wykonawca, z dniem odbioru przenosi na Zamawiającego własność nośnik (np. płyta DVD/CD, USB), na którym utrwalone zostało oprogramowanie. Wykonawca udziela Zamawiającemu 3 miesięcznej gwarancji na dostarczony nośnik. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych w dostarczonym nośniku Wykonawca jest obowiązany do usunięcia wad nośnika lub dostarczenia nośnika wolnego od wad, jeżeli wady te ujawnią się w okresie gwarancji w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 13. Dostęp do rejestratora poprzez interfejsy Ethernet 10/100Mbit, GSM/GPRS, USB; 14. Napięcie zasilania od 12 do 21 V DC; 15. Średni pobór mocy <= 3 W; 16. Zakres temperatur pracy co najmniej: -20°C do +30°C; 17. Dopuszczalny zakres wilgotności podczas pracy co najmniej 0-80%; 18. Wytrzymałość napięciowa wejść analogowych na krótkotrwałe przeciążenia co najmniej 300V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38230000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium określa się w kwocie 3 000,00 zł. Wykonawcy wnoszą wadium na zasadach określonych w SIWZ oraz w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, celem wykazania braku podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach