Przetargi.pl
Dostawa 1750 ton soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich.

Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84200 Wejherowo, ul. Pucka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 743 280 , fax. 587 743 293
  • Data zamieszczenia: 2017-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie
    ul. Pucka 11
    84200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 587 743 280, fax. 587 743 293
    REGON: 19168668000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 1750 ton soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Dostawa obejmuje: a) Sól kamienna drogowa w ilości 1750 Mg (luzem) do zimowego utrzymania dróg. 1.2.Miejsce dostawy: a) plac Obwodu Drogowy w Sławoszynie, ul. Szkolna, 84 – 110 Krokowa; b) plac Obwodu Drogowego w Wejherowie, ul. Przemysłowa 41, 84 – 200 Wejherowo; 1.3. Dostawa soli kamiennej drogowej wraz z rozładunkiem na plac Zamawiającego. 1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia w niepełnym zakresie. Wielkość zamówienia będzie uzależniona od bieżącego zapotrzebowania, na który wpływ będą miały warunki atmosferyczne. 1.5. Zamówienia realizowane będą w dwóch dostawach, pierwsza do dnia 17.10.2017 r., druga do dnia 31.01.2018 r. 2. Wymagania techniczne 2.1. Sól kamienna drogowa zwykła, powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych 2.2. Nowa edycja ww normy tj. PN C-84081-2:1998 Sól (Chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDKiA) oraz warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005 r.) 2.3. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia- sól kamienna drogowa do zimowego utrzymania nawierzchni: - opakowanie - luzem, - postać niezbrylająca, gruboziarnista - zawartość NaCl min. 90%, - zawartość K4Fe(CN)6 min. 40 mg/kg, - zawartość H2O max. 3%, - zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 8%, Pozostałe parametry wg PN-86/C-84081/02. 2.4. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków, Wykonawca załączy do oferty deklarację zgodności. 3. Odbiór dostawy. 3.1. Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 3.2. Wykonawca dostarczy deklaracje zgodności, że wyroby objęte ofertą, spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005r.) do umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego. 3.3. Materiał może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału, w szczególności na jego zawilgocenie. Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdu podczas transportu materiału po drogach publicznych. 3.4. Wykonawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 15. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym. Jednostką obmiarową jest 1 tona materiału. Wykonawca określa w dokumencie przewozowym tarę pojazdu i masę ładunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej zlokalizowanej od miejsca rozładunku w odległości do 30 km. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dojazdu. 4. Gwarancja jakości. 4.1. Wykonawca udzieli gwarancji odpowiedniej jakości na okres 6 miesięcy od daty protokolarnego dostarczenia przedmiotu zamówienia na dostarczoną sól drogową. W przypadku dostarczenia soli niespełniającej wymagań zawartych w umowie Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i własnym staraniem w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać przedmiot umowy, a następnie dostarczyć właściwej jakości. Zamawiający zastrzega prawo do wykonania badań kontrolnych. Do momentu otrzymania wyników badań kontrolnych wstrzymuje się dostawy. Dostawy zostaną wznowione na pisemny wniosek Zamawiającego. W przypadku gdy badana partia soli drogowej nie będzie spełniała wymagań normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych, zostanie pozostawiona do dyspozycji Wykonawcy, Zamawiający odmówi zapłaty za dostarczoną partię soli, a Wykonawca usunie materiał z placu Zmawiającego na własny koszt. 5. Termin realizacji zamówienia. 5.1. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie w dwóch terminach do dnia 17.10.2017 r. – dostawa na teren Obwodu Drogowego w Sławoszynie (500) oraz w Wejherowie (500 ton) oraz do dnia 31.01.2018 r. – dostawa na teren Obwodu Drogowego w Sławoszynie (350 ton) oraz w Wejherowie (400 ton), zgodnie z harmonogramem dostawy soli drogowej [załącznik nr 1]. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poszczególnych partii soli drogowej w całości w/wym. terminach. W przypadku niedostarczenia części lub całości dostawy soli drogowej w podanych terminach zostanie naliczona kara umowna wartości 5% od każdej niedostarczonej tony za każdy dzień zwłoki. 6. Osoby do kontaktu 6.1. Zamawiającego wyznacza, jako osobę uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami: Bożena Lesnau – Sekcja Budowy i Utrzymania Dróg i Mostów, pok. nr 2 w godz. 7:00 - 15:00. Numer telefonu: (58) 774 32 84;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach