Przetargi.pl
Dostawa 15 szt. Ambulansów sanitarnych / 3 zadania /

Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 50-507 Wrocław, ul. Ziębicka 34/38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3672051 wew. 312 , fax. 071 3676618
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe
    ul. Ziębicka 34/38 34/38
    50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3672051 wew. 312, fax. 071 3676618
    REGON: 93220714200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-ratunkowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 15 szt. Ambulansów sanitarnych / 3 zadania /
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 15 szt. Ambulansów sanitarnych / 3 zadania / zadanie nr. 1 Ambulanse sanitarne typu A1 - 5 szt. zadanie nr. 2 Ambulanse sanitarne typu B - 3 szt. zadanie nr. 3 Ambulanse sanitarne typu C - 7 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zadanie nr. 1 -24.600,- zł zadanie nr.2 - 17.400,- zł. zadanie nr.3 - 51.300,- zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: A/. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładając obowiązek posiadania takich uprawnień. B/. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C/. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D/. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi przetargu oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisującym ofertę i dokumenty jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 4. Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 5. Formularz Oferty / zał.nr.1/ 6. Wymagania Użytkowo - Techniczne Pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia / zał. nr. 3 lub 4 lub 5 / 7. Specyfikacja zamówienia / zał. nr.7 lub 8 lub 9 / 8. Dowód wpłaty wadium / kserokopia /, 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przedterminem składania ofert. 11. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / załącznik Nr 2 / , 12. Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3-m-cy przed upływem terminu składania oferty. - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, należy złożyć dokumenty wymienione w 1,2,3,4,7,8,9,10.11,12, przez każdy podmiot, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o dzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 - W przypadku składania oferty przez Wykonawcę , który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na podstawie art.25 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 19, poz.177/. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IV ppkt 1,3,4,8,9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2/. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3/. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Dokumenty, o których mowa w pkt.1,2 winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, natomiast dokument poz.3 winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.IV ppkt 9,10 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartości Techniczno-użytkowe ambulansu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-ratunkowe.pl / zakładka przetargi /
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach