Przetargi.pl
Dostawa 150m3 oleju napędowego grzewczego z dowozem do Zespołu szkół im. Jana Pawła II w Łochowie.

Zespół Szkół im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 86-065 Łochowo, ul. Wierzbowa 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 363 99 10 , fax. 52 363 99 05
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Jana Pawła II
    ul. Wierzbowa 2 2
    86-065 Łochowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 363 99 10, fax. 52 363 99 05
    REGON: 09296409000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslochowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 150m3 oleju napędowego grzewczego z dowozem do Zespołu szkół im. Jana Pawła II w Łochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 150m3 oleju napędowego grzewczego z dowozem do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie. Olej napędowy grzewczy winien być dostarczany na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do kotłowni mieszczącej się w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II przy ul. Wierzbowej 2, 86-065 Łochowo, NIP: 554-23-49-345. Rzeczywista ilość zamawianego oleju napędowego grzewczego będzie zależna od ich faktycznych potrzeb. Szacunkowa ilość zamawianego oleju opałowego: a) w sezonie grzewczym 2012-2013 wynosi 150 m3, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw w ilości do 10% ogólnej wielkości zamówienia. Zamawiający przewiduje zmniejszenie ilości dostaw oleju opałowego wz. z planowaną budową nowej kotłowni na paliwo stałe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bialeblota.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach