Przetargi.pl
Dostawa 13 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej ( 1 szt.) dla biura Nadleśnictwa.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Piłsudskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7712002 , fax. 075 7711471
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgliniec
    ul. Piłsudskiego 6 6
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7712002, fax. 075 7711471
    REGON: 93102412600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 13 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej ( 1 szt.) dla biura Nadleśnictwa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Węgliniec z siedzibą w Węglińcu 13 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej (1 szt.) dla biura Nadleśnictwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2.Posiadają niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. sprzedaż i serwisowanie rejestratorów danych będących przedmiotem zamówienia. 5.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki (w przypadku spółek cywilnych oferta musi być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce oraz winne być dołączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich przedsiębiorców wraz z umową) 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3)Charakterystykę danych technicznych i wyposażenia oferowanego rejestratora danych i stacji dokującej z uwzględnieniem wszystkich elementów (warunków) określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4)Oświadczenie o deklaracji zgodności na oferowany rejestrator danych i stację dokującą zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5)Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego (załącznik nr 4 do SIWZ). 6)Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek na rzecz ZUS - u (załącznik nr 4 do SIWZ). 7) Wykaz, co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to 3 zamówienia w tym okresie na kwotę, co najmniej 100 000 zł brutto każde, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru) z podaniem wartości przedmiotu i dat wykonania, potwierdzone przez odbiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wegliniec.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach