Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgliniec ogłasza przetarg
- Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Piłsudskiego 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7712002 , fax. 075 7711471
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgliniec
ul. Piłsudskiego 6 6
59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
tel. 075 7712002, fax. 075 7711471
REGON: 93102412600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 13 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej ( 1 szt.) dla biura Nadleśnictwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Węgliniec z siedzibą w Węglińcu 13 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej (1 szt.) dla biura Nadleśnictwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2.Posiadają niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. sprzedaż i serwisowanie rejestratorów danych będących przedmiotem zamówienia. 5.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki (w przypadku spółek cywilnych oferta musi być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce oraz winne być dołączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich przedsiębiorców wraz z umową) 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3)Charakterystykę danych technicznych i wyposażenia oferowanego rejestratora danych i stacji dokującej z uwzględnieniem wszystkich elementów (warunków) określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4)Oświadczenie o deklaracji zgodności na oferowany rejestrator danych i stację dokującą zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5)Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego (załącznik nr 4 do SIWZ). 6)Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek na rzecz ZUS - u (załącznik nr 4 do SIWZ). 7) Wykaz, co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to 3 zamówienia w tym okresie na kwotę, co najmniej 100 000 zł brutto każde, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru) z podaniem wartości przedmiotu i dat wykonania, potwierdzone przez odbiorców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wegliniec.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie do Biblioteki Multimedialnej
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO STANOWISKA KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZAAWANSOWANEJ PRACY BIUROWEJ
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2015-12-07 - BLOG Biblioteka Lokalna Osiedla Głogowskiego - KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE PLACÓWKI, dotyczący Filii nr 2 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie- dostawa wyposażenia komputerowego i innego na wyposażenie placówki.
Dodano: 2015-07-20 - BLOG Biblioteka Lokalna Osiedla Głogowskiego - KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE PLACÓWKI, dotyczący Filii nr 2 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie- dostawa wyposażenia multimedialnego na wyposażenie placówki.
Dodano: 2015-07-08 - Dostawa zasilacza awaryjnego z dodatkowymi modułami bateryjnymi w ramach projektu pod nazwą Innowacyjne E-Usługi świadczone za pomocą Zintegrowanego Systemu Informatycznego Powiatu Dzierżoniowskiego
Dodano: 2015-07-02 - II przetarg na zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do siedziby Centrum Neuropsychiatrii NEUROMED
Dodano: 2014-04-02 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do siedziby Centrum Neuropsychiatrii NEUROMED
Dodano: 2014-03-18 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA nr sprawy 93/PN/2013 Postępowanie III
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa 2 sztuk bibliotek taśmowych wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2013-11-06